عزت‌اللهی: می‌توانیم هم‌سطح ژاپن و کره بجنگیم

سعید عزت‌اللهی ، بازیکن تیم ملی پس از برتری برابر آنگولا بیان کرد: به همه مجموعه تیم ملی خسته نباشید می گویم. اردوی خوبی را داشتیم و این دو بازی می‌تواندت کمک زیادی برای آینده تیم ملی بکند. به کادر فنی و بازیکنان بابت این اردوی خوب تبریک می‌گویم و چنین اردو و بازی‌هایی برای تیم ملی سخت بود.

وی ادامه داد: تورنمنت اردن در مهر می‌تواند اردوی خوبی برای ما باشد و می‌تواند به روند مثبت تیم ملی کمک کند. به هر حال یک سری مسائل است که امسال فقط نبوده و به خاطر یک سری مسائل سیاسی، سخت است بازی‌های تدارکاتی خوب برای تیم ملی تدارک ببینیم اما چیزی که هست، این است که ما این اعتماد به نفس و توانایی را داریم که پا به پای تیم‌هایی بجنگیم که امکانات بالاتر از ما دارند. من مطمئن هستم که این اتفاق رخ می‌دهد.

می‌دانیم مردم از این نسل توقع قهرمانی دارند

عزت‌اللهی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که چه امکاناتی لازم است تا تیم ملی قهرمان آسیا شود، توضیح داد: به هر حال هر موفقیتی نیاز به زیرساخت‌های خود دارد و اگر زیرساخت‌ها فراهم باشد، مسیر برای موفقیت هموار می‌شود. ما آن زیرساخت را ۱۰۰ درصد نداریم اما چه کادر فنی و چه فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کنند تا این زیرساخت‌ها را فراهم کنند. درخواست ما از مسئولان این است که در این چند ماه کنار تیم ملی باشند. ما می‌دانیم مردم از این نسل تیم ملی توقع قهرمانی دارند اما بهتر است پله پله فکر کنیم و نباید از الان به پله دهم فکر کنیم. بهتر است از الان به مسابقه اول فکر کنیم و بازی به بازی پیش برویم که ان‌شاء‌الله به فینال برسیم.

از نظر خودم و باشگاه بهتر بود تا آخر فصل بمانم

هافبک تیم ملی درباره شرایط تیم باشگاهی‌اش گفت: تمام تمرکز من روی تیم ملی و باشگاهم است زیرا تا آخر فصل با این باشگاه قرارداد دارم و به هر حال در آن دوره اتفاقاتی افتاد که من از باشگاه جدا نشوم. چیزی که در انتها چه از نظر خودم و چه از نظر باشگاه بهتر بود، این بود که تا آخر فصل در تیم بمانم و در انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد جدا شوم.