اقدامات حقوقی تازه استقلال در راه است

در حالی که تیم استقلال در ودیارویی مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان با گل رضا اسدی به این تیم باخت، پس از شکایت باشگاه تهرانی از حریف اصفهانی نه تنها تغییری در نتیجه آن دیدار و بازگشت ۳ امتیاز بازی اصفهان به جمع امتیازات استقلال رخ نداد بلکه تیم پرسپولیس به صدر جدول رفت.

علی خطیر که در سال‌های گذشته از اعضا و ارکان حقوقی فدراسیون فوتبال محسوب می‌شد در روزهای گذشته با تسلط و استناد به مفاد قانونی و آیین نامه‌های انضباطی به درستی و خوبی توانست ماجرای باشگاه‌های متخلف در بحث سقف قرارداد تعیین شده در فصل نقل و انتقالات را پیگیری و در نهایت با کاهش امتیاز از باشگاه استقلال به نتیجه مورد نظر برسد. اما ظاهراً این تلاش کافی نبوده است!

اقدامات حقوقی تازه استقلال در راه است

مروری بر شبکه‌های اجتماعی و آنچه هواداران استقلال نسبت به عملکرد علی خطیر عنوان می‌کنند این موضوع را مشخص می‌کند که تلاش و پیگیری‌های علی خطیر، خواسته یا ناخواسته بیش از هر چیز به سود پرسپولیس شد. چرا که با کاهش ۴ امتیاز از تیم سپاهان حالا پرسپولیس که در رده دوم بود به صدر جدول رفته است در حالی که اگر سه امتیاز بازی استقلال مقابل سپاهان به آبی‌های تهرانی برگردد حالا استقلال ۱۲ امتیازی می‌شود. در این باره طرفداران استقلال در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و عملکرد علی خطیر در این ارتباط را تنها به سود باشگاه پرسپولیس عنوان می‌کنند.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد رایزنی‌هایی از طریق بخش حقوقی باشگاه استقلال برای رسیدگی به این موضوع و تغییر در رای صادره آغاز شده است. ظاهراً این تلاش‌ها در این جهت است که امتیاز بازی استقلال مقابل سپاهان به باشگاه آبی تهران برگردد.