خطر ستاره های سرشناس، دوباره در کمین پرسپولیسی ها

وقتی پرسپولیس با النصر عربستان پیکار کرد، افشین پیروانی گفت ما با تیم منتخب جهان بازی می‌کنیم. این حرف او البته انتقاداتی را درپی داشت و شاید بهتر بود پیروانی حداقل بعد از بازی چنین جمله‌ای را بر زبان می‌آورد اما جالب اینجاست که الدحیل قطر هم تیم بسیار پرمهره‌ای است. تیمی که یک‌شنبه شب در لیگ قطر متحمل اولین باخت خود مقابل الغرافه شد و حالا باید قبل از بازی دهم مهر با پرسپولیس یک دیدار دیگر را هم در لیگ ستارگان قطر برگزار کند. 

در ترکیب الدحیل ستاره‌هایی چون معز علی، مهند علی، فیلیپه کوتینیو، مایکل اولونگا، ادمیلسون جونیور، محمد مونتاری و... بازی می‌کنند و باید گفت پرسپولیس بار دیگر مقابل منتخب ستارگان جهان قرار می‌گیرد. از این جمع معز علی و اولونگای کنیایی که ۲۹ ساله است، گل‌های زیادی را وارد دروازه تیم‌های ایرانی کرده‌اند و حسابی باتجربه هستند. طبعاً یحیی باید مراقب آنها باشد و فکری برای مهار این نفرات بکند اما به هر حال الدحیل ستاره‌هایی در حد رونالدو و سادیو مانه ندارد و انتظار می‌رود پرسپولیس مثل بازی اول تیم ترسویی نباشد. کوتینیو البته تا حالا در ترکیب الدحیل به میدان نرفته ولی شاید مقابل پرسپولیس بازی کند. او فوتبالیست تکنیکی و باهوشی است و می‌تواند معادلات را به سود الدحیل تغییر بدهد.

خطر ستاره های سرشناس، دوباره در کمین پرسپولیسی ها

پرسپولیس که هنوز زخم بازی اول را بر تن دارد، مقابل الدحیل فقط برد می‌خواهد. این برد می‌تواند دومنظوره باشد چون هم باخت روز اول تا حدی فراموش می‌شود و هم شاگردان یحیی با پیروزی در قطر می‌توانند الدحیل را از جمع مدعیان خارج کنند. به هر حال بازی برگشت هم در تهران است اما نباید فراموش کرد که در لیگ قهرمانان آسیا همه تیم‌های دوم صعود نمی‌کنند و پرسپولیس باید تلاش کند تا بالاتر از النصر عربستان و به عنوان صدرنشین صعود کند که البته با توجه به شکست خانگی مقابل این تیم کار راحتی نیست.

سرمربی الدحیل قطر هم یک آرژانتینی نام‌آشنا به نام هرنان کرسپو است که حتماً بازی‌های او را در خط حمله آرژانتین به خاطر دارید. او انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در قطر دارد و اگر با الدحیل به جمع تیم‌های برتر آسیا صعود کند، قطعاً می‌تواند به تمدید قراردادش در سال‌های آینده امیدوار باشد. پیش‌بینی می‌شود بازی الدحیل - پرسپولیس یک بازی جذاب و تماشایی شود و البته پیش‌بینی بعدی ما هم این است که پرسپولیس به مراتب بهتر و نترس‌تر از بازی با النصر ظاهر می‌شود.