درخواست بیرانوند از وزیر ورزش؛ با مدیرعامل پرسپولیس قرارداد 5 ساله ببندید

علیرضا بیرانوند شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و در مورد تمام شایعات و حواشی این چند ماه اخیر صحبت کرد. اما بین صحبت های بیرانوند یکی از واقعیت های تلخ فوتبال ما بیان شد که به قدرت عجیب و غریب فضای مجازی اشاره داشت. به گونه ای که بیرو عملا هشدار داد رضا درویش در آستانه برکناری از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است.

بیرانوند در این خصوص گفت:  مدیران پرسپولیس و استقلال نمی‌دانند تا چه زمانی هستند و به همین خاطر کار را تکمیل نکرده تحویل نفر بعدی می‌دهند. همین حالا یک اتفاقاتی برای پرسپولیس می‌افتد که به شخصه حس میکنم صندلی مدیرعاملی دارد تکان می‌خورد.

بیرانوند ادامه داد: حس می کنم این میز باشگاه پرسپولیس در حال لرزش است. چون حقوق بازیکنان را نمی‌دهند و صددرصد آپشن بازیکنان هم پرداخت نشده است. مثلا قرارداد یک بازیکن ما پارسال ۱۲ میلیارد بوده و ۷۰ درصد آپشن داشته که می‌شود ۸ میلیارد. آن‌ها برای این پول برنامه‌ریزی کردند و پول کمی نیست. حتی بازیکنانی بودند که از دو سال پیش پنج درصد قرارداد را طلب دارند. الان اتفاقاتی در حال رخ‌دادن است که نفر بعدی کار راحتی نداشته باشد.

بیرانوند در پایان از کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان درخواست جالبی را مطرح کرد:  من از وزارت ورزش خواهش دارم با مدیرعامل پرسپولیس و استقلال قرارداد 5 ساله ببندید که این مدیران وقت داشته باشد و برنامه‌ریزی کنند. شما فقط یک کسی را می‌آورید که باشد، حالا او فردا با پست دو فن پیج که بالای ۲۵۰ هزار دنبال‌کننده داشته باشد، برکنار می‌شود.

درخواست بیرانوند از وزیر ورزش؛ با مدیرعامل پرسپولیس قرارداد 5 ساله ببندید