صبای قم با شرایطی مطلوب وارد لیگ می‌شود

به گزارش افکار نیوز به نقل از ورزش سه،حسين نجاتي با اشاره به شرايط بسيار خوب تمرينات صباي قم در راه ليگ دوازدهم، اظهار کرد: با توجه به اينکه بازي ما با پيکان تهران در نخستين هفته مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاههاي کشور در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار ميشود، زمان مناسبي داريم که در ترکيه به کارهاي آمادهسازي تيم بپردازيم.

وی اظهار داشت: تمرینات صبای قم در شرایط مطلوبی در حال برگزاری است و بازیکنان با توجه به انگیزه بسیار خوبی که از برتری مقابل پرسپولیس دارند، قطعا در دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم در ترکیه نیز با روحیه خود را آماده لیگ جدید خواهند کرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم از عملکرد خوب تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر این فصل خبر داد و تصریح کرد: تیم ما در این فصل در تمام مسابقات خود برابر حریفان بهترین بازی را به نمایش خواهد گذاشت و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال قم خواهد بود.

نجاتی بیان داشت: ما یک مرحله اردوی آماده سازی بسیار مناسب را در اردبیل برگزار کرده‌ایم و تاخیر یک هفته‌ای در اعزام به ترکیه نیز سبب شد تا هم تمرینات خوب و هم بازی تدارکاتی مناسبی در مقابل پرسپولیس تهران داشته باشیم.

وی با اشاره به جدایی تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته صبا، عنوان داشت: از این بابت به هیچ عنوان نگرانی نداریم زیرا با تخصص کادر فنی و حمایت‌های مدیران باشگاه‌ بازیکنان بسیار خوبی جذب تیم شده‌اند و در مجموع بهترین شرایط را برای لیگ دوازدهم داریم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: برای حضوری قدرتمند در بازی‌های لیگ دوازدهم قطعا انگیزه بالایی خواهیم داشت چرا که با موفقیت سال گذشته، اکنون ما می‌خواهیم مجددا برای کسب یکی از رده‌های بالای جدول و رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: قطعا کادر فنی برنامه‌های خوبی برای موفقیت صبا در بازی‌های این فصل خواهند داشت، ضمن اینکه تیم ما از بازیکنان با روحیه و هماهنگی برخوردار است و تمام اعضای تیم به دنبال موفقیت‌ در این فصل هستند.

نجاتی تاکید کرد: زمان باقی مانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فرصت مناسبی است تا بتوانیم یک تیم با انگیزه و بسیار قوی را در اختیار داشته باشیم چرا که فرصت بسیار خوبی است تا صبای قم به عنوان شگفتی‌ساز لیگ یازدهم در لیگ دوازدهم نیز موقعیت خوبی را کسب کند.