استقلالی که می خواست برای بیرانوند خرج کند| تصمیم ۹۰ میلیاردی استقلال برای بیرو

مصاحبه علیرضا بیرانوند و رازگشایی از پیشنهاد مالی بالای باشگاه استقلال حواشی زیادی به همراه داشت. بیرانوند در این برنامه تاکید کرد باشگاه استقلال به جز ۷۰ میلیادری که در قرارداد رسمی او به ثبت می رسید، قرار بود مبلغ ۴۰ میلیارد تومان نیز به شکل نقدی دریافت کند که بی شک مبلغ بسیار بالایی است و معلوم نیست با این پرداختی ها باشگاه استقلال چگونه می توانست سقف بودجه را رعایت کند.

اما در این میان علی نظری جویباری معاون سابق باشگاه استقلال نیز در مصاحبه ای اگرچه تاکید داشته پیشنهاد استقلال به بیرو ۱۱۰ میلیارد نبوده اما در همین مصاحبه هم از پرداخت ۹۵ میلیاردی باشگاه استقلال خبر داده و هم به نوعی از حضور یک هوادار متمول در باشگاه استقلال نیز خبر داده است. هواداری که قرار بود بخشی از این مبلغ را بدهد به همراه خود نظری جویباری که قرار بود بخشی از این مبلغ را متقبل شود.

ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند از یک مهمانی شروع شد که من هم حضور داشتم. بحث اختلاف بیرانوند و مدیران باشگاه پرسپولیس پیش آمد. یک رفیق مشترک و علاقمند به استقلال، اعلام کرد حاضر است پول قرارداد علیرضا بیرانوند را بدهد. بحث بر سر ۱۱۰ میلیارد تومان نبود و قرار بود ۵۰ میلیارد تومان همان فرد استقلالی بدهد و ۴۰ میلیارد تومان هم باشگاه استقلال ۲ ساله با علیرضا بیرانوند ببندد. فردای آن روز بیرانوند درخواست ۵ میلیارد تومان بیشتر کرد که موافقت کردیم. بیرانوند درخواست ۲۰ میلیارد تومان کرده بود و باید بلافاصله این مبلغ به حسابش واریز می‌شد. من خودم اعلام کردم که حاضرم ۱۰ میلیارد تومان بدهم که بیرانوند استقلالی شود! 

این صحبت ها درحالی صورت گرفته که طی ماه های اخیر جریان کمک های مالی هوادار متمول باشگاه پرسپولیس به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار داشت و بی تردید با این صحبت های نظری جویباری، حضور یک هوادار متمول در باشگاه استقلال نیز به جریان های خبری اضافه خواهد کرد.

استقلالی که می خواست برای بیرانوند خرج کند تصمیم ۹۰ میلیاردی استقلال برای بیرو