رئال مادرید فوتبال را به لجن می‌کشد!

دیدار یک‌شنبه شب گذشته اتلتیکومادرید و رئال مادرید که با برد ۳-۱ اتلتیکو همراه بود، حواشی زیادی در پی داشت که همچنان نیز ادامه دارند.

هر دو تیم در جریان بازی از تصمیات داوری علیه خود شاکی بودند و آن‌ها را مغرضانه می‌دانستند. اتلتیکومادرید از خطایی که جود بلینگام روی آنخل کورئا انجام داد و منجر به مصدومیت بازیکن آرژانتینی این تیم شد و در ازای آن فقط یک کارت زرد دریافت کرد خشمگین بود. از سوی دیگر شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه رئال مادرید بعد از مسابقه از توطئه داوری که در فوتبال اسپانیا علیه این تیم راه افتاده حرف زد.

میگل آنخل خیل مارتین مدیر باشگاه اتلتیکو از این‌که رقیبشان این‌چنین جریان داوری را به نفع خود تحت تاثیر قرار می‌دهد عصبانی شده و معتقد است که رئال مادرید عمدا چنین فضاسازی‌هایی را علیه داوران انجام می‌دهد. او در گفت‌وگو با مارکا گفته: رئال مادرید رقابت را به لجن می‌کشد. آن‌ها فضایی غیرقابل تحمل را برای داوران ایجاد می‌کنند. بحث‌هایی که آن‌ها برای حمله به داوران استفاده می‌کنند خنده‌دار است و این رفتار آن‌ها مستقیما روی سلامت و پیشرفت مسابقات تاثیر می‌گذارد.

رئال مادرید فوتبال را به لجن می‌کشد!

خیل مارتین در انتقادات خود علیه تلویزیون رئال مادرید نیز موضع گرفت: آن‌ها متعصبانه حرف می‌زنند، می‌دانند که اگر این مدل حرف‌ها را نزنند کارشان را فورا از دست می‌دهند.

حالا باید دید باشگاه رئال مادرید واکنشی را به صحبت‌های تند رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید نشان خواهد داد یا نه.