مارتینو خیال هواداران مسی را راحت کرد

حضور لیونل مسی در آمریکا با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است. او در 12 مسابقه موفق به زدن 11 گل شد و به یک جام قهرمانی با این تیم رسید. همچنین اهداف تبلیغاتی و بازاریابی باشگاه دیوید بکام را هم تامین کرد و تماشاگران زیادی را در هر بازی به استادیوم آورد. اما بعد از فیفا دی ماه سپتامبر و به دلیل مصدومیتی که در جریان همراهی او با تیم ملی آرژانتین برایش رخ داد، نتوانست که تیمش را بیش از این همراهی کند. حتی در بازی فینال مهم با تیم هیوستون دینامو که همه چشم انتظار دیدن او در زمین بودند، تیم پزشکی اینتر میامی موفق نشد که او را حتی برای دقایقی به زمین بفرستد و مارتینو اعلام کرد که بازی دادن او برای این ستاره فشار زیادی به همراه خواهد داشت و ریسک کردن در مورد او ممکن نیست.

مارتینو خیال هواداران مسی را راحت کرد

حالا این سرمربی آرژانتینی خبری نسبتا خوب برای هواداران این اسطوره دارد: "عاقلانه نیست که به او فشار بیاوریم. بازی به بازی پیش خواهیم رفت و وضعیتش را بررسی می‌کنیم. اما اطمینان می‌دهم که پیش از پایان فصل مجددا او را در زمین خواهید دید."

تیم اینترمیامی نتایجی سینوسی را در فصل اخیر کسب کرده است و اکنون با 32 امتیاز در رده دوم کنفرانس شرق لیگ ایالات متحده قرار دارد. این تیم از زمانی که مسی در اولین بازیش مقابل کروز آزول به میدان رفت تا زمان مصدومیتش، 11 بازی را بدون شکست (6 برد و 5 تساوی) سپری کرد و از زمان مصدومیت مسی با تیم ملی در پنج مسابقه، دو برد، یک تساوی و دو شکست داشته است.