باشگاه پرسپولیس دست بردار این ستاره نیست

پرسپولیس در شرایطی برای دیدار با الدحیل در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر می‌شود که یاسین سلمانی و محمد مهدی احمدی که در اردوی تیم امید در هانگژو حضور داشتند، پیش از سایر اعضای تیم به دوحه سفر کردند، اما محمد عمری که پس از بازی تیم امید دچار افت فشار شده بود، همچنان در چین حضور دارد.

بازیکنان پرسپولیس در شرایطی اردوی تیم امید را ترک کردند که رضا عنایتی، سرمربی این تیم، نسبت به این اتفاق گلایه داشت و معتقد بود غیبت این بازیکنان در دیدار برابر هانگژو عملکرد تیم او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، در خصوص شرایط این تیم برای بازی با الدحیل توضیح داد: از فردای بازی با النصر، تمرکز آقای گل‌محمدی و بازیکنان روی بازی با الدحیل بوده است. بچه‌ها و کادرفنی ما حرفه‌ای هستند و تجربه چنین مسابقاتی را دارند. درست است که شکست تلخی بود، اما ما در تورنمنتی قرار گرفتیم که باید ۶ بازی انجام بدهیم و هنوز هم شانس اول هستیم و به عنوان یک مدعی از ما یاد می‌شود. تمام تمرکز بچه‌ها روی بازی الدحیل هستند و همین الان هم فرودگاه هستند تا به دوحه پرواز کنند.

او در واکنش به گلایه‌های عنایتی گفت: ما نباید منافع ملی را نادیده بگیریم و برای تیم امید آرزوی موفقیت دارم. ما برای محمد عمری، یاسین سلمانی و احمدی همان شب بعد از بازی تیم امید بلیت تهیه کردیم. علی‌رغم اینکه این بازیکنان را فدراسیون برای مسابقات برده بود اما بلیت برگشت را تقبل نکردند. توافق آقای گل‌محمدی و آقای عنایتی هم از ابتدا این بود که من به شما کمک می‌کنم که این بازیکنان بیایند و به شما کمک کنند، اما برای بازی با الدحیل برگردند. دیدید که چند باشگاه دیگر بازیکن ندادند، اما آقای گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس کمال همکاری را کردند و گفتند ما بازیکنان را به شما می‌دهیم و شما برای بازی با الدحیل اینها را به ما برگردانید و بعد از بازی هم دوباره بازیکنان را به شما می‌دهیم.

خیبری افزود: ما متحمل هزینه شدیم و برای بازیکنان سخت است که بخواهند این مسافت طولانی را طی کنند و به قطر بروند. اما آقای عنایتی علاقه نداشت که این بازیکنان از اردوی تیم امید جدا شوند. در حال حاضر آقای ترابی و امیری مصدوم هستند و سرلک محروم است و آقای گل‌محمدی به این بازیکنان نیاز دارد اما با این حال همکاری کرد که این بازیکنان بروند. بازی دوشنبه تیم امید با هنگ کنگ است و فکر نمی‌کنم خیلی سخت باشد. اگر قرار باشد تیم امید بدون این بازیکنان از هنگ‌کنگ هم عبور نکند که بودن و نبود اینها فرقی نمی‌کند.

محمد عمری

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره شرایط محمد عمری توضیح داد: آقای عمری بعد از بازی با فشار مواجه شده بود و ما دائم در تماس بودیم. ما حتی بلیت گرفتیم و بلیت او که هزینه سنگینی هم داشت، باطل شد. بلیت او را برای امروز انداختیم و اگر وضعیت او مناسب باشد، اصرار ما و خواست سرمربی تیم این است که محمد عمری به قطر برود. ما به این بازیکن نیاز داریم. توافق آقای گل‌محمدی و عنایتی و آقای درویش و فدراسیون این بوده که این بازیکنان برای این بازی مهم بیایند.

او در پایان تاکید کرد: اگر تیم امید هنگ‌کنگ را برد و به مرحله بالاتر رفت، ما متعهد هستیم که این بازیکنان را بگردانیم. منافع ملی برای ما هم ارزشمند است اما اولویت ما در حال حاضر بازی پرسپولیس است. بالاخره این بازی هم ملی و رسمی است اما بازی امید، بازی رسمی محسوب نمی‌شود.