بازی‌ای ناجوانمردانه تر از این در عمرم ندیده بودم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست تیمش مقابل تاتنهام در مهمترین مسابقه این هفته لیگ برتر به سیم آخر زد و حمله تندی علیه داوران این مسابقه داشت. او گفت ناجوانمردانه‌ترین شرایط و دیوانه‌وارترین تصمیمات علیه تیم او توسط داوران گرفته شده است.

لیورپول با نتیجه ۲-۱ مقابل تاتنهام شکست خورد در حالی که در این بازی با اخراج دو بازیکن خود، 9 نفره نیز شد.  سرخهای آنفیلد با برد در این بازی می‌توانستند صدرنشینی را به دست بیاوردند اما بازی در نهایت با گل به خودی دقیقه ۹۶ ماتیپ، ۲-۱ به سود تاتنهام به پایان رسید.

سرمربی المانی لیورپول در کنفرانس بعد از بازی عملکرد شاگردانش را تحسین و به تصمیم داور از جمله آفساید اعلام کردن گل لوئیس دیاس و اخراج کرتیس جونز اعتراض کرد: «بیشتر از این نمی‌توانم به عملکرد بازیکنانم افتخار کنم. آنها عالی بودند. تاکنون هیچ بازی‌ای ناعادلانه‌تر و غیرمنصفانه‌تر از این بازی ندیده‌ام. کرتیس پایش را روی توپ گذاشت و پاهایش را چرخاند. هر طوری که به آن نگاه کنید، تکل بدی نبود. هدف او توپ بود و پایش را روی توپ گذاشت. شاید در صحنه آهسته جور دیگری به نظر برسد.»

بازی‌ای ناجوانمردانه تر از این در عمرم ندیده بودم

کلوپ که کاملا عصبانی بود ادامه داد: «اولین کارت زرد دیوگو ژوتا اشتباه بود. آن حرکت اصلا کارت زرد نداشت. این تصمیم دیوانه‌وار بود. تصمیمات بد مانع از برد ما شد، همه چیز را داشتیم و عالی بازی کردیم اما فقط نتیجه و تصمیمات علیه‌مان بودند. گل دیاز اصلا آفساید نبود. در بین دو نیمه یک نفر گل را در گوشی‌اش به ما نشان داد. ما آن را توییتر، اینستاگرام و هر جای دیگری دیدیم، آفساید نبود. کاملا واضح است، توپ بین پاهای صلاح قرار دارد. آنها خط‌های آفساید خود را اشتباه کشیدند. مطمئن هستم هواداران درباره این تصمیم صحبت خواهند کرد. هرگز چنین بازی‌ای با این تصمیمات دیوانه‌وار و ناعادلانه ندیده بودم.  به همه بازیکنان افتخار می‌کنم. ماتیپ عالی دفاع کرد، در ثانیه‌های آخر بدشانس بود و گل به خودی به نام او ثبت شد اما امروز عالی بود. در عمرم بازی ای ناعادلانه‌تر از این ندیده‌ام. شاید برای شما بامزه باشد اما برای من خیلی گران تمام می‌شود.»