بحران رئال تکمیل شد ؛ این ستاره سه بازی خارج از دسترس

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید.

سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی برای رئال مادرید داشت چون حریف در کمال ناباوری و با درخششی خیره‌کننده در صدر جدول رقابت‌های لالیگا ایستاده بود اما شاگردان کارلو آنچلوتی با پیروزی برابر آنها بار دیگر صدر را پس گرفتند.

اما اتفاق تلخی که در این بازی رخ داد مربوط به خطای وحشتناک و خشن ناچو روی پای بازیکن حریف بود که به نظر می‌رسید مصدومیتی طولانی و شدید را برای او به همراه خواهد داشت.

این مدافع رئال پس از این خطا از سوی داور با کارت قرمز مواجه و از زمین بازی اخراج شد و حالا روزنامه آ.اس اعلام کرده که محرومیت او حداقل سه جلسه خواهد بود و حتی ممکن است بین چهار تا 12 جلسه با توجه به تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا هم باشد.

این به هیچ وجه خبر خوبی برای رئال نیست. آنها پیش از این در اولین بازی ادر میلیتائو را به دلیل مصدومیت از دست دادند و پس از آن هم با مصدومیت داوید آلابا روبرو شدند.

محرومیت ناچو از همراهی رئال به معنای بحرانی واقعی در قلب خط دفاعی این تیم است و می‌تواند مشکلات بسیاری را برای آنچلوتی در چند هفته پیش رو به دنبال داشته باشد.

بحران رئال تکمیل شد ؛ این ستاره سه بازی خارج از دسترس