مادر نیمار با نقاب و پوشیه سوار بر شتر| عکس های جنجالی مادر نیمار

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری به اشتراک گذاشتند که مادر نیمار ستاره برزیلی که به تازگی به الهلال عربستان پیوسته را با شکل و شمایلی عجیب نشان می‌دهد.به گزارش فرارو، تصاویر نیدین گونچالوس مادر ۵۸ ساله نیمار را نشان می‌دهد که عبایی مشکی پوشیده و در حالی که نقاب زده شتر سواری می‌کند. او با نوه‌اش، پسر نیمار، عکس‌هایی گرفت و لحظات شاد خانوادگی را که او تجربه می‌کند، برجسته کرد.کاربران سعودی به طور گسترده این تصاویر را با عنوان حضور مادر نیمار در ریاض و لذت بردن مادر نیمار از فرهنگ اصیل سعودی منتشر کرده‌اند، اما در واقع این عکس‌ها در عربستان نیست و در زمانی است که خانم گونچالوس همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۳ به قطر رفته بود.

نیدین گونچالوس مادر نیمار داسیلوا سانتوس جونیور است. نیدین گونچالوس در ۱۹ ژانویه ۱۹۶۵ متولد شد. او ۵۸ سال دارد. نیدین گونچالوس و نیمار سانتوس علاوه بر نیمار یک دختر به نام رافائلا که در ۱۱ مارس ۱۹۹۶ متولد شد.

گفته شده که این زوج از هم جدا شده و در سال ۲۰۲۰ نیدین گونچالوس تأیید کرد که با تیاگو راموس، که در آن زمان ۲۲ سال داشت و شش سال از پسرش نیمار کوچکتر بود، قرار ملاقات دارد. گمان می‌رود که این جوان اهل شهر پرنامبوکو برزیل در شمال شرق این کشور باشد و به عنوان یک مدل توصیف شده است. تیاگو در فوریه ۲۰۲۰ در جشن تولد ۲۸ سالگی نیمار در پاریس شرکت کرد و گفته می‌شود که از دوستان این فوتبالیست است.

نیدین گونچالوس مادر نیمار

نیدین گونچالوس مادر نیمار