نقش پررنگ گل‌محمدی در پیروزی پرسپولیس

پرسپولیس در شبی که فوق العاده بازی کرد، موفق شد از سد الدحیل قدرتمند را ببرد و این تیم پرستاره را در زمین خودش شکست دهد. بازیکنان پرسپولیس برخلاف دیدار مقابل النصر که منجر به شکست پرسپولیس شد، در دیدار با الدحیل بسیار خوب بازی کردند و نمایشی فوق‌العاده داشتند. با این حال نمی‌شود از نقش پررنگ یحیی گل محمدی در این برد به راحتی عبور کرد.همانطور که در روزهای بد پرسپولیس از یحیی انتقاد کردیم، حالا و بعد از این برد شیرین باید از کار بزرگ او تعریف کنیم و امتیاز این پیروزی شیرین را به شخص یحیی گل محمدی بدهیم.

نقش پررنگ گل‌محمدی در پیروزی پرسپولیس

یحیی که در سال‌های اخیر افتخارات زیادی را با پرسپولیس کسب کرده و بین هواداران این تیم بسیار محبوب است، بعد از شکست تلخ تیمش مقابل النصر دو ماموریت ویژه داشت که او به خوبی هر دو ماموریت را انجام داد و نتیجه‌اش هم یک برد بسیار مهم برای پرسپولیس شد. اولین ماموریت یحیی بازگرداندن روحیه از دست رفته بازیکنان پرسپولیس بعد از باخت مقابل النصر بود که یحیی و همکارانش آن را به خوبی انجام دادند و نگذاشتند انرژی منفی که بعد از آن شکست در تیم حاکم شده بود، ماندگار شود.

موضوع دوم آماده‌سازی تیمی بود که مدت‌هاست بازی رسمی نداشته و طی یکماه اخیر فقط یک بازی مقابل النصر انجام داده بود. برنامه ریزی فاجعه بار سازمان لیگ و لغو بازی‌های لیگ برتر، در کنار اردوی تیم ملی و تیم امید باعث شده بود تا پرسپولیس در هفته‌های اخیر خیلی از بازیکنانش را دراختیار نداشته باشد. موضوع مهمی که تاثیرش را در بازی با النصر گذاشت ولی یحیی توانست تیمش را به شرایط خوبی برای دیدار مقابل الدحیل برساند.

مشکل بعدی یحیی مصدومیت چند ستاره پرسپولیس و محرومیت هافبک اصلی این تیم بود. یحیی ۴ ستاره‌ای را در اختیار نداشت که همگی در بازی قبلی مهره ثابت تیمش بودند و پرکردن جای خالی آن‌ها کار راحتی نبود. با این حال یحیی ترکیب بسیار خوبی برای بازی با الدحیل چید و تعویض‌های خوبی هم داشت. پرسپولیسی که مقابل الدحیل دیدیم، تفاوت بسیار زیادی با تیمی داشت که مقابل النصر بازی کرد. این تیم دقیقا همان تیمی بود که هواداران پرسپولیس می‌خواستند و حالا می‌توانند به آینده تیمشان بسیار امیدوار باشند.