نامه مراجع بالا به رییس فدراسیون تنیس: سرمربی تیم ملی عوض شود!
سرویس ورزشی افکار نیوز -

چندی قبل سرویس ورزشی افکار نیوز خبری را با مضمون "متهم پرونده باشگاه ذوب آهن، سرمربی تیم ملی شد!" به روی خروجی سایت برد و در آن اشاره شده بود که متهم پرونده باشگاه ذوب آهن اصفهان با حکم رییس فدراسیون تنیس روی میز به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش افکار نیوز در آن خبر تاکید شد که در حال حاضر فرشته سموعی با قرار وثیقه آزاد شده است و احتمالا ممنوع الخروج نیز می باشد. این در حالی است که سرمربی تیم ملی به دلایل مختلفی از جمله اردوهای تدارکاتی و برگزاری مسابقات مجبور به خروج از کشور و همراهی تیم ملی می باشد.

اما پیگیری های خبرنگار افکار نیوز حاکی بر ان است با وجودی که فرشته سموعی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده، نامه ای به دست رئیس فدراسیون رسیده که از ممنوعیت فعالیت سموعی خبر می دهد.

دو هفته قبل خبر انتخاب فرشته سموعی به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان سر و صدای زیادی را در پی داشت زیرا سموعی چند ماه قبل در جایگاه قائم مقام باشگاه ذوب آهن به اتهام اختلاس مالی دستگیر شده بود و در حال حاضر نیز به قید ضمانت آزاد است.

سموعی که همچنان پرونده اش در محاکم قضایی باز بود و ممنوع الخروج نیز می باشد، امکان همراهی بانوی ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز ایران را نداشت اما رئیس فدراسیون با این استدلال که وی قرار نیست به لندن برود و تنها ورزشکار المپیکی را تمرین می دهد، به نوعی به کاری گیری سموعی را توجیه می کرد.

اما طی چند روز اخیر شنیده شده که نامه ای از مراجع بالاتر به دست رئیس فدراسیون رسیده که طبق آن سموعی نمی تواند حتی به عنوان سرمربی تیم ملی نیز فعالیت کند و به عبارتی ممنوع الفعالیت می باشد.
البته هنوز فدراسیون تنیس روی میز این خبر را تایید نکرده است اما شنیده ها حکایت بر تایید این نامه می باشد