آرزوی با طعنه و کنایه گلر پرسپولیسی

علیرضا حقیقی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال هوادار مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی متعادل و خوبی بود. دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما هر بازی از داوری لطمه می‌بینیم. این اصلا درست نیست و ما برای داوران، موش آزمایشگاهی شده‌ایم.

وی افزود: فکر می‌کنند چون تیم ما تماشاگر ندارد، هر کسی را بخواهند، می‌توانند داور بازی ما بگذارند. قصد بی‌احترامی ندارم. بازیکن فولاد هم قبول داشت این صحنه پنالتی نبود، اما داور چنین تصمیمی گرفت. VAR نداریم و این برنامه‌ریزی لیگ ما است. سهیل مهدی دوست من است اما او جلوی کار است و خیلی‌ها در عقب کار تصمیم می‌گیرند. کار را به اسم او تمام می‌کنند. مهدی می‌داند چه قدر دوستش دارم اما این برنامه‌ریزی است که یک بازی کنیم و سپس یک ماه تعطیل باشیم؟

آرزوی با طعنه و کنایه گلر پرسپولیسی

دروازه‌بان هوادار تاکید کرد: مگر بدن بازیکن چقدر توان دارد و چه قدر می‌توانیم بدنسازی کنیم؟ تیم‌های سایر کشورها سه روز یک بار بازی می‌کنند؛ ایران چه فرقی با آنها دارد؟ سپس می‌گوییم حرفه‌ای هستیم. این از وضعیت چمن استادیوم آزادی و آن هم از برنامه‌ریزی لیگ، VAR و داوری. اگر قرار است اینگونه باشد یک سال بازی نکنیم. هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد.

حقیقی تاکید کرد: چگونه الهلال و النصر هر سه روز بازی می‌کنند؟ هزینه می‌کنند که بازیکن حرفه‌ای شان سه یا پنج روز یک بار بازی کند. همه تیم‌های بالای جدول یعنی سپاهان، پرسپولیس و استقلال هم می‌خواهند قهرمان لیگ شوند، هم قهرمان جام حذفی و هم قهرمان بین قاره‌ای. این که نمی‌شود. از صمیم قلب تیم‌های کشورم را دوست دارم و می‌خواهم قهرمان آسیا نه بلکه دنیا شوند. اما اگر یک سال وا بدهید و بگذارید یک تیم دیگر قهرمان شود. هیچ اتفاقی نمی‌افتد!

وی ادامه داد: تیم ملی باید بیشترین استفاده را از فیفادی کند. بحث من این نیست اما می‌توانید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که بدن بازیکن خراب نشود. امروز بازی کردیم و ۲۰ روز دیگر بازی داریم.

دروازه‌بان هوادار درواکنش به این موضوع که سهیل مهدی اعلام کرده لیگ تا مرداد سال آینده طول می‌کشد، توضیح داد: او یک نفر است اما یک گروه چنین برنامه‌ای را برای لیگ تدوین کرده است. تنها خودش چنین کاری نمی‌کند. آیا ما در برنامه‌ریزی هم از عربستان و قطر عقب‌تر هستیم؟ بحث تیم ملی و فیفادی سرجایش است. مربی تیم ملی هم اگر بخواهد، می‌تواند یک هفته زودتر بازیکنش را به اردو ببرد.

حقیقی تصریح کرد: امروز بازی کردیم و ۲۲ روز دیگر به میدان می‌رویم. این درست نیست و نمی‌دانم باید به چه کسی بگوییم. مقداری به فکر کلیت باشند. بیشتر تیم‌های لیگ از این قضیه گلایه دارند. شرایط نساجی، پرسپولیس و سپاهان را هم می‌فهمم، اما این برنامه‌ریزی حرفه‌ای نیست.

وی درپاسخ به شرایط مصدومیتش، گفت: این یک مصدومیت قدیمی است که تشدید شده.