نمایش دور از انتظار ستاره‌های نقل‌وانتقالات؛ پای مهاجم پرسپولیس در میان است!

 چند ستاره بیشتر از زمین مسابقه، در بازار نقل‌وانتقالات درخشیده‌اند. بازیکنانی که هنوز در لباس تیم جدیدشان نشان از یک ستاره نداشته‌اند. حالا تعطیلات طولانی لیگ، فرصتی مناسب به این بازیکن‌ها داده که با تیم جدیدشان هماهنگ شوند و شروعی دوباره داشته باشند.

شلیک‌های بی‌دقت شهاب!

شهاب زاهدی در حالی راهی پرسپولیس شد که این تیم 4 مهاجم فصل قبلش را از دست داد. بازگشت زاهدی از اروپا، این توقع را به‌وجود آورده بود که قرار است جای خالی مهاجم‌های از دست رفته را پر کند. زاهدی با اینکه 346 دقیقه بازی کرده و مهاجم اول این تیم است، اما هیچ کدام از 7 شوتش حتی در چارچوب هم نبوده. آمار عجیب دیگر او این است که بین بازیکنان پرسپولیس بیشترین خطا را کرده.

پرسپولیسی سابق با یک دقیقه بازی در سپاهان!

احسان پهلوان دیگر ستاره‌ای است که شروعی دور از انتظار داشته است. او فقط یک‌بار و آن هم در دقیقه 90 وارد زمین شد و در 4 هفته‌ای که گذشته، فقط سه لمس توپ در لباس سپاهان داشته است.

تنها باخت نکونام با یک هند عجیب!

ایمان سلیمی، مدافع استقلال هم با پنالتی عجیبی که مقابل سپاهان مرتکب شد، خیلی زود وارد چالش شد. سلیمی که 121 دقیقه لباس استقلال را پوشیده، در نمرات متریکا، ضعیف‌ترین معدل نمره را بین بازیکنان این تیم دارد.

جانشین اخباری، قارتال نشد!

تراکتور هم در این ناکامی حداقل 2 نماینده دارد. حسین پورحمیدی 3 اشتباه تاثیرگذار در لباس تیم جدیدش داشته و مقصر اصلی شکست مقابل سپاهان و پرسپولیس بوده است. البته موتور پورحمیدی بعد از این 2 بازی روشن شد و او در سه مسابقه اخیر گلی نخورده است.

در آبادان خبری از درخشش عراقی‌ها نیست

فهد طالب دروازه‌بان نفت آبادان هم به طور میانگین در هر بازی 2 گل خورده تا دیگر دروازه‌بانی باشد که در تیم جدیدش شروع خوبی نداشته است. نفت آبادان این فصل 4 بازیکن عراقی خریده که هنوز هیچ کدام درخشش ویژه‌ای نداشتند.

ستاره استقلال در حسرت شوت در چارچوب!

امیرحسین حسین‌زاده هم هنوز هیچ شوت در چارچوبی نزده و درخششی در لباس تراکتور نداشته است. حسین‌زاده این فصل 2 مرتبه در ترکیب فیکس و 2 بازی هم تعویضی برای تراکتور بازی کرد که 3 مرتبه با شوت و 3 مرتبه هم با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخته ولی هیچ کدام برای تراکتور گلی را به همراه نداشته است.

یاغی سابق، گل‌نزنِ جدید

گادوین منشا، مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس دیگر بازیکنی است که در فصل جدید هنوز گل نزده تا مدیران فولاد را هم مردد کند. منشا 195 دقیقه برای فولاد بازی کرده، 7 شوت و 5 شوت در چارچوب زده ولی هنوز شادی گلی نداشته است.

نوبت به درخشش عیسی می‌رسد؟

عیسی آل‌کثیر که با سر و صدای زیادی پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرد هم تا پیش از تعطیلات، اجازه ثبت قرارداد با تیم جدیدش را پیدا نکرده بود تا فصل باب میل او هم آغاز نشود. آل‌کثیر در بازی‌های دوستانه اما خوب گلزنی کرده بود تا با ثبت قرارداد، سپاهانی بابت اضافه شدن مهاجم آماده دیگری هم امیدوار شوند.