اخبار پرسپولیس| نتیجه شکایت سپاهان از پرسپولیس در پرونده تخلف از سقف قرارداد

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس یکشنبه شب پس از پیروزی این تیم برابر گل‌گهر در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال و در حاشیه مراسم اهدای کاپ سوپرجام در جمع خبرنگاران گفت: چند بازیکن مصدوم داشتیم که جزو لیست ۱۸ نفره نبودند و دو بازیکن دیگرمان هم در جریان بازی مصدوم شدند اما با این حال در این دیدار پیروز شدیم.

 

مدیرعامل پرسپولیس افزود: بعد از مدت‌ها قرار است جام سوپرجام را در جمع هواداران بگیریم و امیدواریم بعد از این با حضور هواداران فضای ورزشگاه‌ها گرم شود. با این حال بعد از این هفته، لیگ دوباره برای فیفادی و بازی‌های تیم ملی تعطیل می‌شود. همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را داریم و پس از آن هم لیگ به دلیل جام ملت‌ها تعطیل می‌شود و این مسئله نه روی تیم ما، بلکه روی همه تیم‌ها تاثیر می‌گذارد و همه با این معضل روبرو هستند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد؟

وی تاکید کرد: من نمی‌دانم چه تفاوتی بازیکنان ما با بازیکنان لیگ‌های کشورهای همسایه دارند که دو روز یکبار بازی می‌کنند و با توجه به این تعطیلی‌ها آماده نگه داشتن بازیکنان سخت است و امیدوارم عقلا بنشینند و بگویند چه کار کنیم.

 

درویش درباره صحنه‌ای که گل‌گهری‌ها معتقدند توپ وارد دروازه پرسپولیس شده است، اظهار داشت: به نظر من گل نشد اما این کار داوران است اما از دید من گل نشد.

 

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با انتقاد از جذب دوباره بازیکن توسط سپاهان، تصریح کرد:چند وقت پیش گفتند که سپاهان سقف بودجه را رعایت کرده است اما الان دو بازیکن گرفته‌اند و می‌گویند هنوز هم برای بازیکن جا دارند و من نمی‌دانم که سقف این تیم چگونه است.

 

درویش همچنین با انتقاد از بسته بودن راه‌های درآمدزایی، تصریح کرد: مسئولان باید فکری بکنند که یک درآمد پایداری داشته باشیم و کمبود آن را از طریق اسپانسر پیراهن جبران کنیم. امیدوارم مسئولان برای پرسپولیس و استقلال فکری بکنند که نه معدن و نه صنعت داریم.

 

وی درباره شکایت پرسپولیس از سپاهان گفت: نمی‌دانم چطور باید شکایت کنیم، باید یک قدرت ماوراطبیعه داشته باشیم.

 

درویش با بیان اینکه شکایت سپاهان از پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف بودجه رد شده است، گفت: شکایت سپاهان رد شد و گفتند که مشکل نداریم و هنوز جا برای جذب بازیکن داریم.

 

وی درباره همبستگی تماشاگران پرسپولیس با مردم فلسطین، گفت: همبستگی با مردم فلسطین توسط هواداران یک کار طبیعی بود.