رنگرز: با همه توان از گرایی دفاع می‌کنیم

در جریان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان و در شرایطی که محمدرضا گرایی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کیوتارو سوگابه ژاپنی قدار گرفته بود،  ناگهان یک بطری بزرگ آب به روی تشک پرتاب شد و باعث شد کشتی متوقف شود.

محمدرضا گرایی پس از این اتفاق نفسی تازه کرد و در ادامه موفق شد حریف خود را شکست بدهد اما این اتفاق جنجال‌هایی را به دنبال داشت‌، چرا که به نظر محمدعلی گرایی، برادر محمدرضا، این بطری را به روی تشک پرتاب کرده بود تا مانع شکست برادر خود شود.

روز گذشته اتحادیه جهانی کشتی، محمدعلی گرایی را به دلیل انجام این کار تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین کشتی محروم کرد و اعلام کرد کمیته انضباطی رای نهایی خود را درباره این کشتی‌گیر ایرانی اعلام خواهد کرد.

رنگرز: با همه توان از گرایی دفاع می‌کنیم

حسن رنگرز ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، در گفتگو با ایسنا درباره تعلیق محمدعلی گرایی اظهار کرد: اتحادیه جهانی کشتی از فدراسیون کشتی در این باره توضیح خواسته و فدراسیون نیز مصمم است برای دفاع از گرایی هر اقدامی که لازم باشد را انجام دهد. قطعا با همه توان از گرایی دفاع می‌کنیم تا این موضوع ختم به خیر شود.

باید دید فدراسیون کشتی ایران موفق می‌شود رای کمیته انضباطی را در این باره تغییر بدهد یا در نهایت محمدعلی گرایی از حضور در المپیک محروم خواهد شد.