جودوکار المپیکی ایران: شرایطم خوب است

به گزارش افکار نیوز،جواد محجوب در گفتوگو با ايسنا ، اظهار كرد: شرايطم براي حضور در بازيهاي مهمي مانند المپيك بسيار خوب است و در زمان باقيمانده هم سعي ميكنم بيشتر فشار بياورم و آمادهتر شوم تا در بهترين فرم در لندن حاضر شوم.

وی در مورد مصدومیت شدید محمدرضا رودکی و در پاسخ به این سوال که آیا این مصدومیت روی عملکرد او تاثیر منفی گذاشته است، افزود: وقتی خبر مصدومیت رودکی را شنیدم خیلی ناراحت شدم و شنیدن چنین خبری در مورد یکی از بهترین دوستانت می‌تواند کم‌و‌بیش روی عملکردت تاثیر منفی بگذارد. بالاخره چنین مواردی از لحاظ روحی و روانی روی هم تیمی‌های او تاثیر می‌گذارد، اما سعی می‌کنم با تمام وجود برای کسب افتخار و به اهتزاز در آمدن پرچم کشورم به میدان بروم.

جودوکار المپیکی ایران در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند اگر رودکی در المپیک شرکت داشت، می توانست به عملکرد بهترش کمک کند، یادآور شد: بالاخره وقتی در بازی‌های مهمی مانند المپیک دو دوست کنار هم باشند، بهتر از یک نفر است چون از لحاظ روحی و روانی روی یکدیگر تاثیر می‌گذارند. امیدوارم او در المپیک در کنار من باشد. از این حضور در المپیک روحیه می گیرم و بهتر نتیجه‌ می گیرم.

وی ادامه داد: مصدومیت در آستانه المپیک برای یک ورزشکار و از دست دادن چنین مسابقات مهمی را هیچ کس جز یک ورزشکار درک نمی‌کند و بسیار سخت است. به همین خاطر امیدوارم این جودوکار خوب ایران را بیشتر درک کنند.

محجوب با اشاره به این که از حضور رودکی در کنارش روحیه می‌گیرد، افزود: روزی که رودکی با ویلچر به سر تمرینات آمد تا من را ببیند خیلی خوشحال شدم و بهتر تمرین کردم.

وي اظهار كرد: تمرينات خوبي را زير نظر كادر فني تيم ملي انجام دادهام و در اين مدت شرايطم خيلي بهتر از قبل است. از ميزان آمادگيام راضي هستم.