در ملاقات قلعه‌نویی و کارلوس کیروش چه گذشت؟

تیم ملی قطر با رهبری کارلوس کی‌روش در بازی نخست تورنمنت چهار جانبه اردن تیم ملی عراق را شکست داد و به دیدار پایانی این بازی‌ها صعود کرد. کارلوس کیروش بعد از اتمام این بازی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد و با امیر قلعه نویی و نبی یکی از مدیران فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

کارلوس کیروش با پشت در گذاشتن همه اختلافاتی که با امیر قلعه نویی داشت برخورد گرمی با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کرد. امیر قلعه نویی هم نظرش را در مورد کارلوس کیروش تغییر داد و خطاب به سرمربی تیم ملی قطر گفت:همیشه از شما به خاطر زحماتی که برای فوتبال ایران کشیدید، ممنون هستیم.

امیر قلعه نویی زمانی که تیم ملی با رهبری کارلوس کیروش به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد؛ خطاب به خبرنگاران گفت: تیم ملی شانسی به جام جهانی صعود کرد.

در ملاقات قلعه‌نویی و کارلوس کیروش چه گذشت؟

اشاره سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران به بازی ایران در برابر کره جنوبی بود که با گل رضا قوچان نژاد یک بر صفر برنده شد و به عنوان تیم نخست گروه A راهی جام جهانی شد.

دیدار امروز امیر قلعه نویی و کارلوس کیروش نشان می دهد که مربیان بعد از یک مدت زمان همه اختلافات قدیمی را کنار می گذارند و به خوبی با هم دیدار می کنند و چه خوب این یک درس شود تا زمانی که مربیان در کورس قهرمانی هستند با هم خوب باشند و به هم احترام بگذارند.