گلایه شدید سیروس دین محمدی از هواداران استقلال/ احترام پیشکسوتان استقلال را نگه دارید

سیروس دین‌محمدی مربی تیم هوادار تهران جمعه شب در جمع خبرنگاران در خصوص بازی این تیم برابر استقلال تهران گفت‌: در نیمه نخست نمایش خوبی داشتیم اما مصدومیت بازیکنان شیرازه تیم ما را برهم زد و همین باعث شد نتوانیم روند هجومی خود را ادامه دهیم. وقتی چند بازیکن مصدوم می‌شوند و بیرون می‌روند جایگزین کردن آنها کار سختی است و من همیشه گفته‌ام بازی که نتیجه آن ۲ بر صفر است خطرناک است.

وی در خصوص اینکه وضعیت چمن باعث مصدومیت بازیکنان این تیم شد نیز اظهار داشت. نه فکر نمی‌کنم. من زمین را نگاه کردم. این زمین از زمانی که ما بازی می‌کردیم بهتر است.

مربی هوادار در خصوص حواشی این بازی نیز بیان کرد: طبیعی است. من صحنه را کاملا ندیدم اما مطلبی را به هواداران بگویم. من برای استقلال خیلی زحمت کشیده‌ام. این استقلال برای ما نیست برای دهه ۶۰ است که با جان و دل و مفت بازی می‌کردند. این تیم برای هواداران است و هوادار نیز باید به پیشکسوتان احترام بگذارد. بعد از من کسی در فینال آسیا گل نزده است، امیدوارم این چیزها رو فراموش نکنند.

گلایه شدید سیروس دین محمدی از هواداران استقلال/ احترام پیشکسوتان استقلال را نگه دارید

دین محمدی خاطرنشان کرد: هواداران نباید پیشکسوتان خود را فراموش کنند چون آنها واقعاً زحمت کشیدند. خوب بود من نمی‌گویم اسطوره هستم اما هواداران باید اسطوره‌های خود را به یاد داشته باشند.