کاپیتان استقلال در تمرین پرسپولیس!

رابطه بازیکنانی که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ پیراهن استقلال یا پرسپولیس را بر تن می‌کردند با یکدیگر بسیار خوب بود و این رفاقت در اغلب اوقات هنوز هم پابرجاست به‌ویژه اگر سالیان متمادی در اردوهای تیم ملی نیز همراه با هم حضور داشتند. جواد زرینچه و احمدرضا عابدزاده نمونه‌های بارزی از همین جنس رفاقت محسوب می‌شوند.

روز ۳۰ مهر سال ۱۳۸۸ گزارشی از حضور جواد زرینچه در تمرین پرسپولیس داخل خبرورزشی منتشر شد و اتفاقا موردتوجه هم قرار گرفت. کاپیتان اسبق استقلال برای ملاقات با یکی از دوستانش راهی ورزشگاهی شده بود که پرسپولیسی‌ها آن‌جا تمرین داشتند و اتفاقا حضورش با تمرین این تیم همزمان شد. محمود خوردبین بلافاصله پس از دیدن زرینچه او را با احترام به کنار زمین دعوت کرد و احمدرضا عابدزاده همبازی اسبق آقاجواد در تیم ملی و استقلال هم با دیدن او برخورد بسیار گرمی با رفیق قدیمی خود کرد. زرینچه در مورد این ملاقات به خبرورزشی گفت: خیلی خوشحال شدم که پرسپولیسی‌ها و رفقای قدیمی‌ام را دیدم. با احمدرضا عابدزاده کلی حرف زدیم و خاطرات جام ملت‌های ۱۹۸۸ دوحه که همراه با یکدیگر سوم شدیم را مرور کردیم. از دوران تیم ملی در دوره مرحوم پرویز دهداری و روزهای خاصی که سپری شد صحبت کردیم.

احمدرضا عابدزاده و جواد زرینچه علاوه بر این‌که در استقلال با یکدیگر قهرمان ایران شدند، در معیت تیم ملی هم همراه با هم به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه رفتند، در دو جام ملت‌ها کنار هم بودند و قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ را هم تجربه کردند. نکته جالب توجه این‌که این دو نفر در تمام این تورنمنت‌ها بازیکن فیکس تیم ملی محسوب شده و نقش فوق العاده موثری هم داشتند.

خبرورزشی‌گردی| کاپیتان استقلال در تمرین پرسپولیس!