واکنش درخشان به اظهارات عجیب عنایتی!

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات رضا عنایتی در مورد تشکر نکردن از باشگاه پرسپولیس به علت بازیکن ندادن به تیم ملی امید گفت: من یادم هست که در مقدماتی المپیک ۲ بازیکن پرسپولیس در اختیار عنایتی بودند، اما هیچ استفاده‌ای از آن‌ها نکرد. همچنین آمار بازی‌ها را نگاه کنیم متوجه می‌شویم به این بازیکنان بازی نرسیده است. علاوه بر این، نزدیک به ۵۰ بازیکن بودند که در نهایت عنایتی لیست ۲۴ نفره را تایید کرده است.

او افزود: همچنین عنایتی این همه مهره و ابزار داشته است، اما فقط بر روی ۲ بازیکن پرسپولیس که در مقدماتی المپیک از آن‌ها استفاده نکرده بود، زوم کرده است و می‌گوید که قصد داشته در هانگژو از این ۲ بازیکن بهره ببرد، اما پرسپولیس به او نداده است. به نظرم یک مقدار باید عادلانه صحبت کنیم و آقایان صورت مسئله را پاک می‌کنند و باخت و مشکلات خودشان را به گردن پرسپولیس نیندازند. اگر قرار بود ۲ بازیکن سرنوشت تیم ملی امید را مشخص کند، باید به حال فوتبالمان تاسف بخوریم.

درخشان تصریح کرد: به نظرم یک مقدار موشکافی و کالبد شکافی کنند متوجه می‌شوند که اشکالات در جای دیگری بود که آن‌ها را باید مرتفع و درست  می‌کردند  نه اینکه بگویند  پرسپولیس ۲ بازیکنش را نداده و تیم ملی امید شکست خورد. تیم سپاهان هم ۳ بازیکن خود را به تیم ملی امید نداده بود. متاسفانه مسائل دیگر را نمی‌بینند و فقط پرسپولیس سیبل این قضایا شده است که ۲ بازیکنش را به امید نداده است. به هر حال این بی انصافی است که درباره پرسپولیس به این صورت صحبت می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس  خاطر نشان کرد: اصلا برایشان مهم نیست که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد و هیچ کس هم مسئولیتش را برعهده نمی‌گیرد. خدا را شکر همه شانه خالی می‌کنند  و بر گردن یکی دیگر می‌اندازند، چون ما یاد گرفتیم و به دنبال حاشیه‌ها هستیم که همین حواشی ما را به قهقرا برده است. ذهن افکار عمومی را به سمت بازیکنان پرسپولیس بردند که اگر بودند چه اتفاقی می‌افتاد ونبودشان هم باعث شد که ببازیم.

او افزود:  یاسین سلمانی به علت سفرهایش مصدوم شد بود و او همیشه روی هوا بود و ریکاوری نداشت و همین موضوع باعث پارگی رباط صلیبی شد.

درخشان درباره اینکه وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با ملوان چطور می‌بیند، گفت: پرسپولیس روز به روز دارد بهتر می‌شود و به نظرم اگر تیم‌ها بیایند جلوی پرسپولیس فوتبال بازی کنند، بازی‌ها قشنگ می‌شوند، اما اگر بسته و ضد فوتبال بازی کنند از جذابیت فوتبال کم می‌شود.

او درباره اینکه ملوان را چطور می‌بیند، بیان کرد:  ملوان تیم خوبی است و باید دید در درازمدت اتفاقات چطور رقم می‌خورد. به نظرم ملوان تیم با هویت و باشخصیت و قابل احترامی است وپرسپولیس باید حواسش را جمع کند که مقابل این تیم بازی می‌کند و هوشیار باشد تا غافلگیر نشود.

درخشان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت: به نظرم پرسپولیس باید تلاش زیادی کند تا بتواند مقابل ملوان به برتری برسد.  

عنایتی باخت تیم ملی امید را به گردن پرسپولیس نیندازد