رامین رضاییان با عصبانیت: انگار گوسفند میارن بازی!

تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان در حالی امروز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مقابل هم قرار گرفتند که برای نخستین بار در این فصل، بازی در ساعت ۱۵ برگزار شد و در حالی که هوای نسبتا متعادلی وجود داشت و رو به سرما نرفته بود، بازی در یک ساعت عجیب در یک روز غیر تعطیل انجام گرفت.

برگزاری مسابقه نساجی و سپاهان در یک ساعت غیرمعمول در روز یکشنبه، کاری کرد تا تماشاگران پرشور قائم‌شهری با وجود رایگان بودن بازی به طور کامل ورزشگاه شهید وطنی را تکمیل نکنند و برخلاف همیشه جمعیت کمتری در این استادیوم شاهد باشیم.

سید مهدی رحمتی، سرمربی نساجی، روز گذشته در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان به شدت نسبت به برگزاری بازی در ساعت ۱۵ گلایه داشت و عنوان کرد که این اتفاق بخاطر ساعت پرواز تیم سپاهان بوده، وگرنه آنها درخواست تغییر ساعت را داشتند و چنین مسئله‌ای به آنها لطمه زده است.

 رامین رضاییان با عصبانیت: انگار گوسفند میارن بازی!

رحمتی تاکید داشت که بازیکنانش وقتی از خواب بیدار می‌شوند، با بدن‌هایی که سرحال نیست باید به سمت ورزشگاه بروند و عملا نمی‌توانند نمایش همیشگی خود را داشته باشند که رامین رضاییان، مدافع سپاهان هم امروز به این مسئله واکنش تندی داشت.

رامین رضاییان، مدافع راست ملی‌پوش سپاهان که در دیدار مقابل نساجی پاس تک‌گل تیمش را داد و مانع از شکست طلایی پوشان شد، پس از پایان بازی به شدت عصبانی در تونل ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر دیده شد.

رضاییان پس از عبور از بین توپ جمع‌کن‌هایی که با او سلفی گرفتند، در راه رفتن به سمت رختکن و در حالی که مچ‌بندهای زرد رنگش را باز می‌کرد، با عصبانیت گفت: «ساعت ۳ انگار گوسفند میارن بازی!» تا به این شکل اعتراضش را نسبت به برگزاری بازی در این ساعت نشان بدهد.