اخبار لیگ برتر انگلیس| شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد برابر سیتی

در مهمترین بازی از هفته دهم لیگ برتر انگلیس ، عصر دیروز (یکشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه اولدترافورد، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی را اهالی نیمه آبی شهر با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

ارلینگ هالند دو بار در دقایق ۲۶ از روی نقطه پنالتی و ۴۹ و فیل فودن در دقیقه ۸۰، گل‌های سیتی را در این بازی به ثمر رساندند تا آبی‌های منچستر مزد عملکرد بهتر خود در این بازی که از نظر آماری هم از حریف خود برتر بودند را بگیرند و به سه برد متوالی شیاطین سرخ در تمامی رقابت‌ها پایان دهند.

با این نتیجه سیتی ۲۴ امتیازی شد و به رده سوم جدول برگشت. مردان پپ گواردیولا تنها به دلیل گل زده کمتر نسبت به آرسنال (۲۳ گل برای آرسنال و ۲۲ گل برای سیتی) نتوانستند رده دوم را از توپچی‌ها پس بگیرند. این در شرایطی است که تاتنهام ۲۶ امتیازی در صدر جدول قرار دارد. یونایتد هم با قبول پنجمین باختش که دقیقاً مساوی با تعداد برد‌های این تیم است، ۱۵ امتیازی و در رده هشتم جدول باقی ماند.

این سومین بار از سال ۲۰۱۱ است که یونایتد در لیگ برتر در یک بازی خانگی با ۳ گل اختلاف یا بیشتر به منچسترسیتی می‌بازد. از این حیث تنها در میان تیم‌های لیگ برتری تنها لیورپول همتراز منچسترسیتی است. همچنین این هفتمین پیروزی من‌سیتی پپ گواردیولا در خانه منچستریونایتد بود؛ البته این اولین پیروزی سیتی در خانه یونایتد با سه گل اختلاف از زمان مربیگری گواردیولا دراین تیم است. سیتی در این مدت فقط مقابل یک تیم برد‌های خارج از خانه بیشتری داشته که آن تیم آرسنال است. همچنین تعداد شکست‌های این فصل یونایتد که دقیقاً ۵۰ درصد بازی‌هایش را تشکیل می‌دهد، بیشترین تعداد شکست‌های این تیم در ۱۰ هفته نخست لیگ برتر انگلیس از فصل ۸۷-۱۹۸۶ است.

شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد برابر سیتی