اخبار پرسپولیس| بیانیه پرسپولیس درباره روز مربی

در این پیام آمده است؛ همه ما در طول زندگی مربیانی داشته‌ایم. مردان و زنانی که در تربیت و رشد ما در جهات مختلف از ورزش گرفته تا اخلاق، رفتار، مسایل اجتماعی یا حرفه‌ای نقش داشته‌اند. در راس آن‌ها بی‌شک پدران و مادران قرار می‌گیرند.
مربی‌گری فقط به ورزش خلاصه نمی‌شود هرچند در اغلب زمان‌ها، ذهن به این سمت می‌رود.
مربی همان زن یا مرد فداکاری است که ما را برای بهتر شدن و برتر بودن رشد می‌دهد. همان که موفقیت خود را در توفیق و پیروزی دیگران جستجو می‌کند بدون آن که ابایی داشته باشد از خودش بهتر شوند و چه بسا به این هم افتخار خواهد کرد.
یک مربی گاهی مانند یک فیلسوف در زندگی شاگردان و قهرمانان خود می‌درخشد و گاهی هم می‌تواند به جای روشنایی، تاریکی را رواج دهد. آن‌ها معلم‌هایی هستند که معلمی تنها به بخشی از کارشان بدل می‌شود تا آن را در کنار بسیاری ارزش‌های دیگر قرار دهند و به مربیانی کارآمد، الهام‌بخش و انسان‌ساز بدل شوند. آن ها بخشی از دنیای ما را می‌سازند.
باشگاه پرسپولیس ، این روز را گرامی می‌دارد و آن را به طور خاص به مربیان زحمتکش، دلسوز و کاردان شاغل در تیم‌های فوتبال پرسپولیس و همچنین به تمام مربیان ورزشی ایران و جهان تبریک می‌گوید. امیدواریم مربیان همواره مروج رقابتی سالم و به دور از نازیبایی‌ها باشند چنانکه فلسفه فوتبال باشگاه پرسپولیس همواره چنین بوده است.

اخبار پرسپولیس بیانیه پرسپولیس درباره روز مربی