استقلال شایستگی خودش را در لیگ برتر نشان داده است

سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال ، اظهار داشت: واقعا بازی خیلی سختی را مقابل تیم بزرگ استقلال تهران، پیش رو داریم. این تیم بازیکنان با کیفیت و گران قیمتی دارد. سرمربی خیلی خوب و کادرفنی خیلی قوی دارد. با توجه به نتایجی که استقلال در چند هفته اخیر گرفته و شایستگی خودش را در لیگ نشان داده، واقعا فردا کارمان سخت است.

وی افزود: با اینحال ما تیمی بسیار پرتوان، شایسته و با نفراتی جویای نام هستیم. تلاش می‌کنیم خودمان را بهتر و بیشتر به فوتبال کشور معرفی کنیم. با تمام قدرت فردا برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم. ان‌شاءالله بازی سراسر هجومی را ارائه خواهیم کرد. باید تمرکز داشته باشیم تا در فاز هجومی، اشتباهات فردی عاملی برای استفاده بازیکنان با کیفیت استقلال نشود.

سرمربی شمس آذر گفت: امیدوارم همراهی مردم شریف استان قزوین با پرچم‌های سبز و انرژی مضاعف در کنار ما باشد. خواهشم این است که حضورشان در استادیوم فقط در جهت افزایش انرژی بازیکنان ما باشد. سعی کنند با همراهی تیم در تمام دقایق بازی چه زمانیکه گل جلو بودیم، چه در زمانیکه برای رسیدن به گل در حال حمله بودیم یا حتی خدای ناکرده گل خوردیم، تا دقیقه‌ای که بازی ادامه دارد، انرژی دهند چون قطعا این کار کیفیت تیم ما را اضافه می‌کند. فردا باید ثابت کنیم میزبان این بازی هستیم.

استقلال شایستگی خودش را در لیگ برتر نشان داده است

دقیقی در مورد اینکه چه تمهیداتی در نظر گرفته تا شمس آذر به اولین برد خانگی خودش در فصل جاری دست پیدا کند، عنوان کرد: نباید توقع را زیاد بالا برد. هدف ما تثبیت در لیگ برتر است. وقتی 3 امتیاز هم کسر شده، کار را خیلی سخت می‌کند. تمام تلاشمان را می‌کنیم که یک بازی هجومی ارائه بدهیم. به دنبال این نیستیم که تک امتیاز بگیریم. با یک تیم خیلی قوی بازی داریم و ممکن است حتی ببازیم ولی سعی می‌کنیم بازی با کیفیتی ارائه بدهیم.

وی افزود: جایگاهی که در جدول داریم نشان می‌دهد شمس آذر تیم بسیار خوبی در لیگ برتر است. چه در بازی خانگی چه خارج از خانه، کیفیت را ارائه دادیم. جزو هجومی ترین تیم‌های لیگ برتر هستیم. با 3 امتیازی که از ما کم شده، اگر اشتباهاتی که ما آن‌ها را سهوی می‌بینیم در بازی‌های خانگی‌مان نبود و کارشناسان داوری هم به آن‌ها اذعان دارند، می‌توانستیم الان در رده هفتم یا هشتم جدول باشیم اما هدفمان این است که در پایان فصل این سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ کنیم.