پرسپولیس 2 - نفت آبادان 2 / توقف پرسپولیس مدعی در برابر نفت آبادان 10 نفره

دقیقه ۴+۹۰ / گل مساوی برای نفت آبادان؛ ضربه میثم تهی دست از بازیکنان پرسپولیس رد شد، توپ در یک رفت و برگشت از خط دروازه عبور کرد و داور به نشانه گل نقطه وسط زمین را نشان داد.

دقیقه ۸۸ / بازی متعادل دنبال می شود و پرسپولیس توپ را حفظ می کند.

دقیقه ۸۳ / ضربه کاشته امید عالیشاه به زاویه موافق زده شد و توپ به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۸۰ / نفت آبادان به دنبال گل مساوی است اما نمی تواند موقعیتی ایجاد کند.

دقیقه ۷۵ / گل دوم برای پرسپولیس از روی نقطه پنالتی؛ گئورگی گولسیانی با یک ضربه دقیق دروازه نفت آبادان را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۷۲ / بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند، علی نعمتی و فاخر تهامی لحظاتی گلاویز شدند اما سروش رفیعی پادرمیانی کرد‌.

دقیقه ۷۰ / پنالتی برای پرسپولیس؛ ارسال اسماعیلی فر با تکل بازیکن نفت آبادان همراه شد، بازیکن نفت آبادان روی دست تکیه گاه فرود آمد و توپ به همان دست برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۶۸ / پیام پارسا ارسال دانیال اسماعیلی فر را مشت کرد. توپ در ریباند به شهاب زاهدی رسید اما ضربه این بازیکن اصلا جالب نبود و خطری دروازه نفت آبادان را تهدید نکرد.

دقیقه ۷۰ / پنالتی برای پرسپولیس؛ ارسال اسماعیلی فر با تکل بازیکن نفت آبادان همراه شد، بازیکن نفت آبادان روی دست تکیه گاه فرود آمد و توپ به همان دست برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۶۸ / پیام پارسا ارسال دانیال اسماعیلی فر را مشت کرد. توپ در ریباند به شهاب زاهدی رسید اما ضربه این بازیکن اصلا جالب نبود و خطری دروازه نفت آبادان را تهدید نکرد.

دقیقه ۶۶ / ارسال امید عالیشاه به شهاب زاهدی رسید اما ضربه سر این بازیکن راه به جایی نبرد.

دقیقه ۶۳ / شوت سرکش میلاد سرلک با فاصله کمی از بالای دروازه نفت آبادان راهی اوت شد. بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند داور در این صحنه باید نقطه کرنر را نشان می داد.

دقیقه ۶۰ / شهاب زاهدی حرکت خوبی را از سمت چپ زمین انجام داد، ارسال او اما بدون دید لازم بود و کسی برای قطع این توپ درون محوطه جریمه نفت آبادان حضور نداشت.

دقیقه ۵۷ / گل برای پرسپولیس؛ طالب ریکانی توپ را از دست داد، محمد عمری بدون تعلل و با یک شلیک دقیق دروازه نفت آبادان را باز کرد تا حساب کار یک - یک شود.

دقیقه ۵۵ / آبادانی ها پس از لو دادن توپ کار پرس را انجام می دهند، پرسپولیس باز هم مانند بازی با ملوان در خلق موقعیت جدی ناتوان است و البته این موضوع به بی دقتی بازیکنان نیز برمی گردد.

دقیقه ۵۳ / ارسال مواج سروش رفیعی با ضربه سر نبیل باهویی همراه شد اما باز هم توپ با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹ / شوت حسین کنعانی زادگان از راهی دور زده شد و البته با فاصله زیاد هم از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶ / اولین حمله نیمه دوم را نفت آبادان انجام داد اما گولسیانی هوشمندانه توپ او را زد.

پایان نیمه اول

دقیقه ۴۵ / در حالی که علیرضا بیرانوند قصد داشت بازی را سریع به جریان بیاندازد، حسین سنگرگیر سد راه او شد و داور تصمیم گرفت بازیکن نفت آبادان را با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج کند.

دقیقه ۴۵ / طالب ریکانی با حرکت دیدنی خود دو بازیکن پرسپولیس را از پیش رو برداشت اما ضربه ریکانی به راحتی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۴۲ / پیام پارسا روی زمین افتاده و از ناحیه کشاله ران احساس ناراحتی می کند.

دقیقه ۴۱ / ضربه پشت پای میلاد سرلک به راحتی در اختیار پیام پارسا پارسا قرار گرفت تا نفت آبادان از فشار خارج شود.

دقیقه ۴۱ / ارسال های علی نعمتی یکی پس از دیگری به یار مستقیم او برخورد می کند. بی استعداد در ارسال!

دقیقه ۳۹ / آبادانی ها به خوبی راه های نفوذ را بسته اند و پرسپولیس حالا در این لحظات از جناحین ارسال می کند.

دقیقه ۳۶ / پرسپولیس در صدد طراحی حمله است و نفت آبادان چشم به ضدحملات دارد‌. رکن اصلی حملات پرسپولیس محمد عمری و تکنیک بالای این بازیکن است.

دقیقه ۳۱ / ضد حمله خوبی برای نفت آبادان شکل گرفت، آبادانی ها دو برابر یک بودند اما داشتن یک احمد شریعت زاده کافیست تا موقعیت مسلم گلزنی را با یک پاس افتضاح از دست بدهید!

دقیقه ۲۸ / طالب ریکانی توپ را از میلاد سرلک گرفت و ضد حمله ای را تدارک دید، پاس او به سنگرگیر رسید اما این بازیکن فرصت سوزی کرد و توپ حالا در اختیار بازیکنان پرسپولیس است.

دقیقه ۲۴ / روی اشتباه مدافعین نفت آبادان، پرسپولیسی ها صاحب فرصت گلزنی شدند اما میلاد سرلک زحمت کشید و با ضربه خود توپ را به کره ماه فرستاد تا قرمزها فرصت خوبی را از دست بدهند!

دقیقه ۲۲ / ضربه پرقدرت فرزین معامله گری از بالای دروازه پرسپولیس بدون ایجاد خطر جدی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹ / محمد عمری با حرکات تکنیکی خود، دفاع پرسپولیس را به هم ریخت و در عمق پاسی را برای میلاد سرلک ارسال کزد اما این بازیکن در کنترل توپ ناموفق بود و فرصت از دست رفت.

دقیقه ۱۷ / محمد عمری به دل مدافعان حریف زد اما حرکت این بازیکن نتیجه ای جز لو دادن توپ نداشت.

دقیقه ۱۴ / گل برای نفت آبادان؛ یوسف وکیا حرکت خوبی را انجام داد و توپ را به سمت راست زمین برد، ارسال دیدنی بازیکن نفت آبادان با پرواز علی یوسف همراه شد و این بازیکن عراقی خلاف جریان بازی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۱۲ / سروش رفیعی یک ضد حمله خوب را برای پرسپولیس طراحی کرد، در ادامه اما حرکت در عرض سعید صادقی و ضربه او به خوبی از سوی بازیکنان نفت آبادان برگشت داده شد.

دقیقه ۱۰ / حمله خوبی برای پرسپولیس شکل گرفت. سعید صادقی با یک پاس کات بک توپ را به نبیل باهویی رساند و این بازیکن بدون تعلل به توپ ضربه زد. شوت خطرناک باهویی با واکنش دیدنی پیام پارسا همراه شد تا دروازه نفت آبادان بسته بماند.

دقیقه ۷ / ارسال خوب علی نعمتی به کنعانی زادگان رفت، این بازیکن ابتدا توپ را با سینه کنترل کرد و سپس قصد شوت زنی داشت که سنگرگیر به خوبی توپ او را زد.

دقیقه ۵ / حرکت در عرض طالب ریکانی زیبا بود اما ضربه پرقدرت این بازیکن به مدافعین پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۴ / پرسپولیس کار پرس را در زمین نفت آبادان دنبال می کند و اجازه بازیسازی را به بازیکنان این تیم نمی دهد.

دقیقه ۲ / حمله خوبی از سمت راست زمین برای پرسپولیس شکل گرفت اما ارسال سروش رفیعی در حالی برگشت داده شد که نبیل باهویی آماده برای گلزنی بود.

این دیدار راس ساعت ۱۸ آغاز شد.