پیشنهاد جذاب النصر به مدافع منچستریونایتد

واران و کریستیانو رونالدو سال‌ها در رئال مادرید هم بازی بودند و با هم در این تیم به همه عناوین ممکن رسیدند. این دو برای مدتی هم در منچستریونایتد هم‌بازی شدند تا اینکه رونالدو به دنبال مشکلاتی با اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد، با این تیم قطع همکاری کرد و به النصر عربستان پیوست. از زمان پیوستن رونالدو به لیگ حرفه‌ای عربستان بازیکنان و مربیان زیادی از اروپا برای بازی و کسب درآمد به این لیگ پیوسته‌اند.

به نقل از "اسپورت بایبل"، تیم النصر عربستان پیشنهادی را برای مدافع 31 ساله یونایتد ارسال کرده است و این بازیکن هم با ایده بازی در عربستان مشکلی ندارد و مذاکرات با النصر به جریان افتاده است. این تیم قبلا برای کاسمیرو، هم بازی واران در یونایتد در تابستان پیشنهادی را ارائه کرده بود که توسط باشگاه منچستریونایتد رد شد. واران هم تابستان امسال پیشنهاد اول تیم الاتحاد را رد کرده بود اما به نظر می‌رسد تصور بازی مجدد در کنار رونالدو و وضعیت نامناسب منچستریونایتد در این فصل باعث شده که روی پیشنهاد النصر بیشتر فکر کند.

پیشنهاد جذاب النصر به مدافع منچستریونایتد

این سومین فصل حضور واران در یونایتد است و او در این مدت در 72 بازی برای این تیم به میدان رفته است. او در ابتدای فصل دچار مصدومیت شده بود و با اعلام اریک تن هاخ، برای بازی فردا مقابل فولام آماده است و می‎‌تواند برای تیمش به میدان برود.