جشنواره گل منچسترسیتی در شب درخشش ستاره جدید

در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس تیم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، میهمان خود تیم بورنموث را با تحمیل شکست ۶-۱ در تحقیر کرد.

ژرمی دوکو در دقیقه ۳۰ با پاس گل رودری نخستین گل بازی را برای سیتی به ثمر رساند. خود او در دقیقه ۳۳ در نقش سازنده گل ظاهر شد و به برناردو سیلوا پاس گل داد. دوکو تنها ۴ دقیقه بعد این کار را تکرار کرد و البته این بار به صورت اتفاقی. ضربه از راه دور او پس از برخورد با مانوئل آکانجی تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد و به این ترتیب گل به نام آکانجی به ثبت رسید.

جشنواره گل منچسترسیتی در شب درخشش ستاره جدید

دوکو در دقیقه ۶۴ در دادن پاس گل هت‌تریک کرد و این بار فیل فودن بود که از فرصت‌سازی ستاره جدید قهرمان فصل گذشته اروپا برای گشودن دروازه بورنموث استفاده کرد؛ اما این هم آخرین پاس گل بال بلژیکی نبود چرا که او در دقیقه ۸۴ دوباره موقعیتی فراهم کرد که در ادامه آن برناردو سیلوا با یک ضربه چیپ زیبا گل پنجم سیتیزن‌ها را به ثمر برساند.  به این ترتیب دوکو روی تمام پنج گل نخست تیمش تأثیر مستقم داشت. حسن ختام پیروزی پرگل منچسترسیتی هم گل ناتان آکه مدافع پیش تاخته این تیم بود که با پاس بازیکن تازه وارد، اسکار باب در دقیقه ۸۸ گل ششم را زد.

با این نتیجه ۲۷ امتیازی شد و موقتاً بالاتر از تاتنهام و آرسنال که هر دو با ۱۰ بازی به ترتیب ۲۶ و ۲۴ امتیازی هستند، در صدر جدول قرار گرفت.