خشم مورایس از لیست تیم ملی

فهرست تیم ملی ایران روز گذشته با حضور 20 بازیکن اعلام شد که امروز هم پس از پایان مسابقه سپاهان و پرسپولیس، امیر قلعه‌نویی از نام 10 نفر دیگر برای حضور در اردوی آبان ماه رونمایی کرد که در این بین سهم طلایی پوشان 7 بازیکن بود؛ اتفاقی کم‌سابقه برای این باشگاه.

لیست 30 نفره تیم ملی ایران به دو گروه 15 تایی بین لژیونرها و بازیکنان لیگ برتری تقسیم شده که از این تعداد لیگ برتری هم 7 بازیکن به سپاهان اختصاص دارد و به عبارتی حدود 25 درصد فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی را شاگردان ژوزه مورایس تشکیل می‌دهند.

سید پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمد قربانی، رامین رضائیان، آریا یوسفی، محمدجواد حسین‌نژاد و رضا اسدی 7 بازیکنی هستند که در فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای دو مسابقه پیش‌رو در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان قرار گرفته‌اند که این اتفاق با واکنش ژوزه مورایس مواجه شد.

ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس به این مسئله واکنش نشان داد و از دعوت هفت بازیکن تیمش به اردوی ملی گلایه داشت و در زمان عبور از میکسدزون ورزشگاه نقش جهان هم در گفت‌وگوی خصوصی با همراهان خود نیز عنوان می‌کرد که چرا باید 7 بازیکن از تیم او و فقط 3 بازیکن از استقلال دعوت شوند.

ظاهرا مورایس نسبت به عدم استراحت به 7 بازیکن تاثیرگذار تیمش گلایه دارد، چراکه آنها باید فردا به اردوی تیم ملی بروند و پس از پایان اردو هم بلافاصله به اصفهان برگردند تا سپاهان را در مسابقات همراهی کنند.