بخش رسانه‌ای تیم ملی: حاضریم از دعوت سپاهانی‌ها به این اردو چشم‌پوشی کنیم

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران نسبت به اظهارات ژوزه مورایس در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.

کانال رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: «ایشان در نشست مطبوعاتی امروز با اشاره به رتبه سپاهان در جدول لیگ اعلام کرده‌اند دعوت از هفت بازیکن سپاهان به تیم ملی باعث به هم خوردن نظم تمرینات سپاهان خواهد شد.

این در حالیست که از یک سو وفق مقررات فیفا بحث دعوت و حضور بازیکنان در اردو و مسابقات تیم ملی از مستند قانونی برخوردار است  و از سوی دیگر تشخیص اولویت در مبحث منافع ملی در فوتبال بعهده فدراسیون فوتبال به عنوان متولی اصلی در اتخاذ تصمیم است . 

جهت مزید اطلاع، سه بازیکن دعوت شده از تیم سپاهان از جوانهای خوب و آینده‌دار فوتبال ایران هستند و دعوت از آنها تکریم جوانگرایی باشگاه سپاهان و شخص آقای مورایس بوده است. 

حمله عجیب فدراسیون فوتبال به صداوسیما

همچنین سایر بازیکنان دعوت شده ، آقایان پیام نیازمند، رامین رضاییان، محمد دانشگر و رضا اسدی پای ثابت اردوهای ملی بوده‌اند و دعوت از آنها براساس عملکردشان بوده است. ضمن اینکه از سپاهان شهریار مغانلو هم مدنظر کادر فنی بود که با هماهنگی پزشک تیم ملی و صلاحدید  این بازیکن و بهبودی هر چه بیشتر در این مقطع از ‌وی دعوت نشد 

با این حال ضمن محترم شمردن دغدغه سرمربی سپاهان، کادر فنی تیم ملی حاضر است از دعوت بازیکنان سپاهان در این اردو چشم پوشی کند و در صورت پذیرفتن این مسئولیت از سوی ایشان، تمامی این چهره‌های شایسته جهت حضور در تمرینات به باشگاه سپاهان ملحق شوند.»