بی معرفتی بزرگ ژوزه مورینیو برای سردار آزمون

هفته گذشته بالاخره  سردار آزمون  موفق شد اولین گل خود را برای رم به ثمر برساند؛ جایی که ستاره ایرانی در نقش فرشته نجات ژوزه مورینیو ظاهر شد و در لحظات پایانی دیدار برابر لچه با یک ضربه سر بسیار زیبا گل تساوی بخش تیمش را در لحظات پایانی به ثمر رساند. چند دقیقه بعد هم روملو لوکاکو گل دو را به ثمر رساند تا سردار شروع کننده این کامبک فوق‌العاده لقب بگیرد.

انتظار می‌رفت با توجه به این عملکرد درخشان سردار آزمون، او در دربی دلاکاپبیتاله فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. مطابق پیش‌بینی اما مورینیو در ترکیب اصلی خود از زوج پائولو دیبالا و روملو لوکاکو استفاده کرد و مهاجم ایرانی از روی نیمکت استارت زد.

بی معرفتی بزرگ ژوزه مورینیو برای سردار آزمون

با توجه به نیاز رم به پیروزی و نمایش ضعیف دیبالا و لوکاکو در 45 دقیقه ابتدایی به نظر می‌رسید که سرمربی پرتغالی خیلی زود در نیمه دوم سردار را به زمین بفرستد. با این حال هر چه به پایان بازی نزدیک شدیم رم بیشتر حالت تدافعی به خود گرفت و به نظر می‌رسید که آن‌ها به یک امتیاز کاملا رضایت داده بودند.

در نهایت سردار خیلی دیر و در دقیقه 82 از سوی مورینیو برای حضور در زمین فراخوانده شد و جای دیبالا را گرفت. ستاره ایرانی در این فرصت کم و با توجه به شکل بازی رم که کاملا دفاعی بود نتوانست کاری از پیش ببرد. البته سردار در همین مدت کم نیز دوندگی و تلاش زیادی انجام داد اما رم به قدری فاز دفاعی به خود گرفته بود که او فرصتی برای نشان دادن خود پیدا نکرد.