هشدار جدی بازیکن پیشین استقلال به ملی پوشان

بهتاش فریبا د در مورد پیروزی تیم ملی نوجوانان ایران مقابل برزیل در جام جهانی اظهار داشت: ابتدا باید به فوتبال ایران تبریک بگویم. بردی شیرین و خوب به دست آمد با بازگشتی عالی که خیلی سخت به نظر می‌رسید ولی انجام شد. ما برزیل را بردیم که آنهم دلایل فنی خودش را داشت. از قدیم می‌گفتند در برزیل دروازه‌بان‌ها هم مهاجم هستند. دفاع و پرس کردن در برزیل آن هم در این رده سنی کمتر وجود دارد.

وی افزود: برزیل فشاری روی خط هافبک و مهاجمان ما نیاورد و ما هم توانستیم از این سستی آنها نهایت استفاده را ببریم. اگر دقت کنید بازیکنان برزیلی که در فوتبال دنیا مطرح می‌شوند اکثر آنها مهاجم یا هافبک هستند کمتر مدافعانی در برزیل در فوتبال دنیا چهره می‌شود. اما در نهایت شکست دادن برزیل شیرین بود و همه ما کیفیت کردیم و لذت بردیم. به عبدی و کادر فنی‌اش خسته نباشید و تبریک می‌گویم. موفقیت این مربی حاصل قرارداد طولانی مدت با او بود و مثل جاهای دیگر نخواستیم با یک شکست کادر فنی را عوض کنیم. تداوم 3- 4 ساله فعالیت عبدی در این رده نتیجه‌اش شکست برزیل شد.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد دیدار امروز ایران و انگلیس گفت: انگلیس مثل برزیل نیست و خیلی سخت فوتبال بازی می‌کند آنها سخت‌گیری‌های زیادی در وسط زمین دارند و بازی بسیار سخت و دشواری برای ما خواهد بود. هرچند که شرایط تیم ملی ایران از نظر روحی و روانی بسیار بالا و مطلوب است اما باید بدانیم بازی بسیار دشواری داریم و سعی کنیم در 20 دقیقه اول گل نخوریم چون به انگلیس نمی‌توان مثل برزیل راحت گل زد. باید ابتدا به فکر گل نخوردن باشیم تا با استفاده از ضد حملات به گل برسیم.

وی با اشاره به شانس صعود تیم ملی نوجوانان کشورمان عنوان کرد: در بازی آخر با تیمی بازی داریم که حتی من اسمش را هم نشنیده‌ام. قاعدتاً‌ روی کاغذ آن تیم را می‌بریم و در تقابل انگلیس و برزیل یکی از آنها آسیب خواهند دید و امیدوارم این تیم از گروهش صعود کند خوشحال می‌شویم که امروز هم نوجوانان ما مقابل انگلیس نتیجه مطلوبی بگیرد.