عبدی عذرخواهی کرد| در ادامه جام جهانی جبران می کنیم

حسین عبدی  پس از نمایش شایسته ملی پوشان نوجوان ایران در دومین مسابقه جام جهانی زیر 17 سال مقابل انگلیس که شکست در دقایق پایانی را به همراه داشت، در گفت‌وگو با دوربین فیفا عنوان کرد: ابتدا باید از مردم عزیزم عذرخواهی کنم، چراکه نتوانستیم انگلیس را ببریم. خیلی شرمنده هستیم. برد در دستمان بود و می‌توانستیم این کار را انجام بدهیم ولی این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: انگلیس با خوش شانسی توانست دو گل بزنند. البته آنها قهرمان جهان بودند ولی ما هیچ ترسی از این تیم نداشتیم. عذرخواهی من برای این است که می توانستیم آنها ببریم و باید سه امتیاز را می گرفتیم، اما این اتفاق نیفتاد.

حسین عبدی

سرمربی تیم نوجوانان ایران با بیان اینکه از همه مردم عزیزم عذرخواهی می‌کنم، گفت: یک گل زدیم و بازی را اداره می کردیم و آنها می توانستند هزار پاس به یکدیگر بدهند، اما برای ما اهمیتی نداشت و ما به دنبال برد در این دیدار بودیم، اما متاسفانه باران شدیدی هم آمد و نگذاشت.

عبدی یادآور شد: بچه های ما از سه روز قبل با برزیل بازی کردند و فقط دو روز ریکاوری داشتیم و مقابل انگلستان قرار گرفتیم. در فاصله سه روز با دو تیم از قهرمان دوره های قبل مسابقه دادیم و وقتی در این شرایط بازی می کنید، ریکاوری خیلی مهم است و خستگی بچه ها واضح بود.

او تاکید کرد: خیلی دوست داشتم پس از دیدار مقابل برزیل به مصاف نیوکالدونیا برویم و با استراحت بیشتر به بچه ها به بازی آخر فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران یادآور شد: در رابطه با مسابقه امروز، باران هم خیلی به تیم حریف کمک کرد. آنها در این شرایط عادت داشتند ولی متاسفانه نشد امتیاز بگیریم. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم و آن چیزی که لایق مردم عزیزم هست را تقدیم کنیم. بازهم عذرخواهی می‌کنم.