آخرین خبر از نساجی| مهدی رحمتی در نساجی ماندنی شد

در این جلسه که با حضور صادق درودگر مدیرعامل باشگاه، امیر حسین فتحی رئیس هیات مدیره، حمید بایندریان، ایزد سیف الله پور( به صورت بر خط)، امیرعرب و هومن افاضلی برگزارشد، بعد از صحبت‌های اعضای هیات مدیره، به اتفاق حمایت خود را از رحمتی اعلام کردند.

اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران در این جلسه همچنین درخصوص شرایط و عملکرد تیم در هفته‌های اخیر و بررسی این موارد بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین طبق صحبت‌های صورت گرفته بین رحمتی و اعضای هیات مدیره باشگاه، مقرر شد کادر فنی نساجی تقویت و یک عضو جدید به جمع کادر فنی تیم اضافه شود.

سرمربی نساجی مازندران هم امروز دو نفر از مربیان مدنظر خود را به باشگاه معرفی کرد که قرار است بعد از بررسی گزینه‌ها توسط اعضای هیات مدیره، نهایتا تا پایان امشب این عضو جدید کادر فنی معرفی  شده و از فردا در تمرینات شرکت کند.

با اعلام باشگاه نساجی مازندران، تمرینات گروهی تیم نساجی مازندران پس از ۳ روز استراحت به بازیکنان و کادرفنی از روز پنجشنبه در تهران از سر گرفته خواهد شد.

 سیدمهدی رحمتی  یکشنبه شب و پس از شکست ۲ بر یک تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش ذوب آهن اصفهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر در رختکن تیمش با بازیکنان و ‌کادرفنی این تیم خداحافظی کرد واستعفا داد که باشگاه نساجی با این استعفا مخالفت کرده بود.

در همین حال اسماعیل اسماعیلی از پیشکسوتان باشگاه نساجی مازندران که پیش از حضور رحمتی به عنوان سرپرست این تیم حضور داشت، بار دیگر به کادرفنی قائمشهری‌ها بازگشت.

رحمتی که پیش از شروع لیگ بیست و سوم هدایت تیم نساجی را برعهده گرفته بود، در ۹ بازی لیگ برتر با این تیم صاحب یک پیروزی، سه تساوی و ۵ شکست شد و با کسب تنها ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این مسابقات قرار گرفت.

رحمتی در ۴ بازی که هدایت تیم نساجی به عنوان قهرمان جام حذفی فوتبال ایران در لیگ قهرمان آسیا برعهده داشت، در دو بازی رفت و برگشت با تیم نوبهار ازبکستان و همچنین برابر تیم الهلال عربستان تن به شکست داد و تنها برابر نماینده هند صاحب پیروزی شد.

آخرین خبر از نساجی مهدی رحمتی در نساجی ماندنی شد