ساعت لاکچری سردار آزمون چقدر قیمت دارد؟

در راستای آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی برای شرکت در جام ملتهای آسیا ، تیم ملی ایران فردا در تهران به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

سردار آزمون امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر هنگ کنگ شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. نکته‌ای که در خصوص شرکت سردار آزمون در کنفرانس خبری جالب به نظر می‌رسد، ساعت گران قیمت این بازیکن است.

ساعت سردار آزمون از برند کارتیر سانتوس بوده که ۹۹ هزار و ۹۲۷ دلار قیمت دارد. با قیمت امروز دلار، ساعت سردار آزمون بیش از ۵ میلیارد تومان می‌ارزد.

ساعت فوق لاکچری سردار آزمون چقدر قیمت دارد؟

 

جمله جالب توجه سردار؛ هم مورینیو رک است، هم امیر قلعه‌نویی!

ظهر امروز نشست خبری سرمربیان دو تیم برگزار شد. به رسم همیشه یکی از بازیکنان هر تیم هم سرمربی تیم خودشان را در نشست خبری همراهی می‌کردند. از ایران سردار آزمون با امیر قلعه‌نویی به نشست خبری رفت.

آزمون یکی از بازیکنانی است که جذابیت رسانه‌ای بالایی دارد و به همین دلیل امروز خبرنگاران سوالات زیادی را از او پرسیدند. اما یکی از سوالات و البته پاسخ آزمون، نزدیک بود حاشیه‌ساز شود!

خبرنگاری از آزمون پرسید: «در مورد جو تیم ملی صحبت می‌شود. چون بازیکنان شاخص تیم ملی زیاد است و اگر یکی از آنها با نظر آقای قلعه‌نویی نیمکت نشین شود، این موضوع مشکل ساز نمی‌شود؟»

این سوال البته عجیب بود و به نظر می‌رسید منتظر مطرح شدن چنین پرسشی نبود. برای همین سعی کرد طوری جواب بدهد که تنشی در سالن نشست خبری ایجاد نشود.

سردار گفت: «امیدوارم هیچ گاه این سوال را از بازیکن تیم ملی نپرسید. چرا؟ چون ما باشگاه نیستیم و در قالب تیم ملی یک کشور هستیم و هرکسی بهتر از سردار آزمون، مهدی طارمی داخل تیم ملی می‌آید وظیفه دارد که تمام جان خود را برای تیم ملی بگذارد، بازی کند و خدمت کند.»

پاسخ سردار اینجا تمام نشد. او سعی کرد از یک منظر دیگر هم به این سوال جواب بدهد. آزمون در ادامه گفت: «مربی هم قطعا خودش و کشور و تیم ملی‌اش را دوست دارد و هیچ موقع این خیانت را نمی‌کند.»

در این لحظه سردار که انگار می‌خواست تایید امیر قلعه نویی را هم بگیرد سرش را به سمت صورت سرمربی تیم ملی چرخاند و گفت: «خدا را شکر الان هم ما یک مربی داریم که خیلی رک هست!» 

جمله سردار در لحظه اول عجیب به نظر می‌رسید و مشخص نبود او در ادامه چه چیزی می‌خواهد بگوید. اما تقریبا همه افراد حاضر در سالن به این جمله سردار خندیدند!

سردار هم گویا حس کرده بود ممکن است جمله قبلی‌اش حاشیه‌ساز شود و سوء تفاهم ایجاد کند خیلی زود جمله‌اش را ادامه داد و گفت: «من با مربیان زیادی کار کرده‌ام. دو نفر از آنها خیلی رک بودند. یکی مورینیو و دیگری امیرخان. شک نکنید چنین مربیانی به تیم‌شان خیانت نمی‌کنند. به خصوص اگر آن تیم ملی، برای کشور خودش باشد.»

با این جملات سردار حرف‌هایش را درباره سوال عجیب خبرنگار به پایان برد و اینچنین بود که نشست خبری که می‌توانست حاشیه‌ساز شود جمع و جور شد.