واکنش مسی به اولین شکست آرژانتین

لیونل مسی نتوانست به آرژانتین کمک کند تا روند شکست ناپذیری خود را از زمان قهرمانی در جام جهانی افزایش دهد. مسی پس از بازی، مارچلو بیلسا، سرمربی تیم ملی اروگوئه را عامل اصلی پیروزی تیم حریف دانست.

اروگوئه روز پنج‌شنبه در ورزشگاه لا بومبونرا در بوئنوس آیرس آرژانتین را ۲ بر صفر شکست داد و دومین برد بزرگ خود با سرمربی جدیدش بیلسا را پس از شکست ۲ بر یک برزیل در ماه اکتبر جشن گرفت. این نتیجه باعث شد آرژانتین اولین باخت خود را بعد از شکست در بازی افتتاحیه مرحله گروهی جام جهانی مقابل عربستان تجربه کند.

مسی پس از بازی گفت: شما می‌توانید به راحتی تاثیر بیلسا را در تیم حریف ببینید. سبک او بسیار قابل تشخیص بود. او نسل خوبی از بازیکنان را در اروگوئه در اختیار دارد. آن‌ها تیمی فشرده هستند و برای ما سخت بود که بازی همیشگی خود را انجام دهیم. اروگوئه بازیکنان فیزیکی و سریعی در خط هافبک دارد. ما هرگز احساس راحتی نکردیم و شکست خوردیم. اروگوئه یک تیم فیزیکی است، آن‌ها کار تیمی خوبی دارند و بازی برابر آن‌ها همیشه این‌چنین است.

آرژانتین همچنان با ۱۲ امتیاز از ۵ بازی در گروه ۱۰ تیمی مقدماتی آمریکای جنوبی صدرنشین است اما اروگوئه با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد و از همان ابتدا مقابل قهرمان جام جهانی تهاجمی بود.

لوئیس سوارس دوست صمیمی مسی که به تازگی به تیم ملی اروگوئه بازگشته، در این دیدار بازی نکرد.

آرژانتین روز سه‌شنبه مقابل برزیل بازی می‌کند که دومین باخت متوالی خود را برابر کلمبیا متحمل شد در حالی که اروگوئه در همان روز میزبان بولیوی است.