قول پورعلی گنجی به خودش

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در تورنمنت چهارجانبه اردن با مصدومیت وحشتناکی مواجه شد که به همین خاطر علاوه بر بازی‌های حساس پرسپولیس جام ملت‌های آسیا را نیز از دست داد.

بازیکنان تیم ملی چند روز قبل از بازی با هنگ کنگ در تمرین پیراهن پورعلی گنجی را جلوی دوربین‌ها به دست گرفتند تا ضمن همدردی با این مدافع مصدوم با اعلام فدراسیون و امیر قلعه‌نویی مشخص شود که پورعلی‌گنجی به نوعی همچنان در تیم ملی حضور دارد.

اکنون مدافع مصدوم تیم ملی و پرسپولیس در گفت‌وگویی تصویری با برنامه شب‌های فوتبالی به اقدام بازیکنان تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: حقیقتا به اینکه فکر کنم در جام ملت‌ها نیستم دیوانه می‌شوم اما فدراسیون و امیرخان این لطف را به من داشتند و گفتند که باید کنار تیم ملی باشی ضمن اینکه بودن یا نبودن امثال پورعلی‌گنجی مهم نیست و مهم نتیجه‌گیری تیم ملی و خوشحالی مردم است.

اخبار پرسپولیس/ عکس جنجالی پورعلی گنجی در قطر

پورعلی‌گنجی درخصوص عکس دسته‌جمعی تیم ملی ادامه داد: بچه‌ها داداش‌های من هستند و با آنها بزرگ شدم. با برخی از این بازیکنان تیم ملی در تیم ملی نوجوانان و جوانان و تورنمنت‌های مختلف را تجربه کردم و شاید برادرم را کمتر از بازیکنان تیم ملی دیده‌ام. همین که بچه‌های تیم ملی و دوستان و رفقا به یاد من هستند یک دنیا برای من ارزش دارد. امیدوارم با قدرت برگردم تا در کنار آنها دوباره افتخارآفرینی کنم.