سعید عزت اللهی نیم فصل در پرسپولیس| بمب بزرگ پرسپولیس در آستانه انفجار

سعید عزت الهی می تواند به عنوان یک بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس به این تیم کمک کند شرایط جذب این بازیکن برای  ابتدای فصل مهیا نبود.

​سعید عزت‌اللهی پس از حضور ثابت در ترکیب تیم ملی ایران در نخستین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ ابراز کرد: بازی خوبی بود. به عنوان نخستین دیدار در دور مقدماتی با نتیجه خوبی به برتری رسیدیم و عملکرد قابل قبولی ارائه کردیم.

او ادامه داد: هنگ‌کنگ هم تیم قابل احترام، دونده و جنگنده بود و با تمام وجود کار کرد که جا دارد به آن‌ها به‌خاطر این نمایش تبریک بگویم ولی بچه‌های ما کلاس کار و عملکرد بهتر بودند و نتیجه را گرفتند و حالا باید خودمان را آماده دیدار با ازبکستان کنیم.

شماره ۶ تیم ایران با بیان اینکه جو فعلی تیم ملی خیلی بهتر شده، ابراز کرد: همیشه وقتی کادر فنی جدید وارد می‌شود زمان می‌برد تا از نظر تاکتیکی و ذهنی با بازیکنان شناخت پیدا کند ولی فکر می‌کنم همین حالا رفاقت و صمیمیت در تیم ملی شکل گرفته و به این مسئله نیاز داریم تا روز به روز این صمیمیت و رفاقت بیشتر شود، تا جام ملت‌های آسیا ادامه پیدا کند و آن نتیجه مدنظر مردم ایران و شایسته تیم ملی را کسب کنیم.

عزت اللهی تاکید کرد: هنگ‌کنگ به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای نبود. کاملا در زمین احساس می‌کردم که آن‌ها درون زمین با تمام وجودشان بازی می‌کردند. این مسابقه کمک خواهد کرد تا در دیدارهای آینده با آنالیز بهتری در زمین قرار بگیریم.

او یادآور شد: جا دارد از همه بانوان و آقایان عزیز که امروز به ورزشگاه آزادی آمدند و این جو خوب را به وجود آوردند و به ما انرژی مضاعف دادند، تشکر کنم و امیدوارم ما هم با تلاش خودمان مزد این زحمات را بدهیم.

این ملی پوش با اشاره به در پیش بودن جام ملت‌های آسیا گفت: همیشه یک سری چالش‌ها برای تیم ملی وجود دارد، اما به عنوان یک ملی پوش معتقدم در یک ماه آینده نیاز داریم تا تمام کشور دست به دست هم بدهند تا بتوانیم نتیجه در خور شأن تیم ملی بگیریم.

عزت اللهی در خصوص وضعیت فنی خودش عنوان کرد: همه شرایط خوب است و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا به باشگاه وایله و تیم ملی کمک کنم و قراردادم با وایله نیز تا پایان فصل است.

 سعید عزت اللهی مانکن آدیداس شد