به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، فابیو جانواریو پیرامون جداییاش از تیم سپاهان اظهار داشت: به هر حال نظر سرمربی تیم این بود که از سپاهان جدا شوم بنابراین روز گذشته به هیات فوتبال اصفهان رفتم و قراردادم را با این تیم اصفهانی فسخ کردم؛ قرار است به زودی در مورد تیم بعدیام صحبت کنم.

وی ادامه داد: من دوران خیلی خوبی در اصفهان پشت سر گذاشتم و با سپاهان دو سال پیاپی قهرمان شدم و دوست داشتم که در اصفهان و تیم سپاهان می‌ماندم اما این اتفاق رخ نداد و واقعا از این مسئله متاسفم اما به هر حال یک بازیکن حرفه‌‌ای هستم و همه چیز را می‌پذیرم.

هافبک برزیلی سپاهان تصریح کرد: ‌فکر نمی‌کنم دلیل اصلی جدایی‌ام از سپاهان تاخیرم باشد چون مسئله تاخیر آنقدر ها مهم نبود و احساس می‌کنم مسئله دیگری است و شاید سرمربی اعتقادی به من نداشت.

وی در مورد شرایطش برای فصل آینده اضافه کرد: هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام و مشخص نیست که فصل آینده در چه تیمی به میدان می‌روم اما طی روزهای آینده تکلیفم مشخص می‌شود.

جانواریو در پاسخ به سئوالی پیرامون شایعات پیوستنش به تیم سایپا تصریح کرد: از چند تیم پیشنهاد دارم و با مدیربرنامههایم در حال بررسی این پیشنهادات هستم اما هنوز مشخص نیست که فصل آینده در چه تیمی بازی خواهم کرد.