به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، تیمهای فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه درفشیفر به مصاف آلومینیوم هرمزگان رفت.

در این دیدار ابتدا پرسپولیسی‌ها روی حرکت زیبای کریمی و پاس رو به جلوی ماهینی از سمت راست توسط کریم انصاری فرد صاحب گل شدند و پس از سه دقیقه در دقیقه ۷۹ بر روی اشتباه خط دفاعی پرسپولیس، دروازه سعید رهرو که در این بازی دوستانه شماره یک را بر تن کرده بود، باز شد.



در دقیقه ۸۸ بازی با سانتر بازیکن آلومینیوم هرمزگان و اشتباه فاحش شهاب گردان که تصور کرد توپ به بیرون از زمین رفته است، هرمزگانی‌ها به گل دوم خود توسط عسگری رسیدند.

در نیمه اول این دیدار پرسپولیسی‌ها سوار بازی بودند و آلومینیوم هرمزگان بیشتر در زمین خود دفاع می‌کرد و چشم به ضد حملات داشت. در نیمه دوم باز این اتفاق افتاد اما حریف هرمزگانی با جسارت و اعتماد به نفس بیشتری در تک ضد حملات برای پرسپولیسی‌ها خطرساز بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی خود پنجشنبه به دیدار فولاد خوزستان می‌رود.

سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار امروز بر عهده مانوئل ژوزه بود.

پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل صبای قم نیز با نتیجه دو بر صفر مغلوب شده بود.

پس از زدن گل دوم آلومینیوم هرمزگان اکبر میثاقیان جار و جنجال عجیبی کنار زمین راه انداخت و با فریاد

می گفت: " وقت تمام است چرا می‌خواهید تیم‌تان ببرد یا بازی مساوی شود؟! "

وی به بازیکنان خود هشدار می‌داد که به هیچ عنوان حق ندارند از کنار محوطه ۱۸ قدم تکان بخورند.

* در پایان بازی به منظور ایجاد امنیت و درگیر نشدن هواداران با یکدیگر و بی‌احترامی نکردن به بازیکنان تعدادی از افراد نیروی انتظامی با لباس شخصی بر روی سکوهای ورزشگاه درفشی‌فر مستقر شدند.

* اکبر میثاقیان برای تماشاگران آب و شربت به روی سکوها پرتاب می‌کرد.

* داور این دیدار به مدت ۵ دقیقه برای این بازی وقت اضافه اعلام کرد.

* شادی بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان نیز پس از برد پرسپولیس در نوع خود جالب بود.

*هواداران پرسپولیس در ابتدای بازی به دلیل وقت تلف کردن دروازه بان آلومینیوم هرمزگان با شعارهایی به شدت به وی اعتراض کردند.