به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علی پروین پس از دومین شکست پرسپولیس در دیدار تدارکاتی برابر آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازیهای تدارکاتی قبل هم گفتم باز برد و باخت هیچ فایدهای ندارد، مهم این است که ما مشکل تیم خود را مرتفع کنیم تا در لیگ اشتباه نکنیم.

وی افزود: حتی اولین بازی در لیگ برتر و دومی هم شاید برای ما کمی دردسر ساز شود اما با کادر فنی و بازیکنان خوبی که داریم از بازی سوم لیگ برتر پرسپولیس واقعی را ببینید و لذت ببرید.

پروین ادامه داد: با این وضعیت آن طوری که عقل من می‌رسد ما جزء سه تیم برتر لیگ برتر خواهیم شد. حالا باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. البته باید این را بدانیم که تیم‌ها مقابل این ستاره‌ها می‌آیند که اول گل نخورند پس باید منتظر بازی‌های دفاعی حریفان باشیم.

پروین در خصوص انتخاب سرپرست پرسپولیس نیز گفت: منتظر هستیم تا زادمهر بیاید با او صحبت کنیم و سپس تکلیف را روشن کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا به شما قول خودرو برای حضور در کمیته فنی داده‌اند یا خیر، گفت: این حرف‌ها چیست که می‌زنید! من گفته بودم شاید سعید شیرینی ماشین بخرد یا بفروش اما این حرف‌ها نیست، به پیشکسوتان ماشینی نمی دهند. اصلاً خودتان را اذیت نکنید، چون هیچ سقف قراردادی وجود ندارد و همه بالای سقف پول می‌گیرند.

پروین در پاسخ به سؤالی که آیا قصد دارید از پرسپولیس جدا شوید یا خیر، تاکید کرد: ما در خدمت شما هستیم و عجله نکنید. از هواداران میخواهم که پشت سر این تیم باشند چون همانطور که گفتم این تیم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. هواداران بدانند اگر حاشیه درست شود به تیم ضربه میخورد پس مراقب همه چیز باشند.