به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، فابیو جانوآریو که هم اکنون در تهران حضور دارد معتقد است تنها زلاتکو کرانچار با حضور او در سپاهان مخالف بوده و به همین دلیل اردوی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را ترک کرده است. در ادامه مصاحبه خبرنگار مهر با هافبک برزیلی فصل گذشته سپاهان را می خوانید:

* علت جدایی ات از سپاهان چه بود؟
- سرمربی تیم اعلام کرد دیگر مرا نمی خواهد. او گفت سپاهان یا جای من است یا جای تو، اگر در این باشگاه بمانی من می روم.

* گفته می شود مصدوم هستی و سپاهان به همین دلیل تو را کنار گذاشته است؟
- این یک دروغ بزرگ است. من کاملا آماده هستم و این در تمرینات کاملا مشهود بود. اگر می گفتند دیر به ایران برگشتی دلیل قانع کننده تری بود تا اینکه به من بگویند مصدوم هستی؟

* چرا دیر به ایران برگشتی؟
- به دلیل مریضی پدرم مجبور شدم کمی بیشتر پیش او بمانم و ۵ روز دیرتر به ایران برگشتم.

* از مسئولان باشگاه سپاهان ناراحت هستی؟
- نه به هیچ عنوان، آنها بهترین رفتار را با من داشتند. مشکل من فقط سرمربی تیم بود. حتی روز گذشته که برای تسویه حساب به محل باشگاه رفتم آنها حرفه ای ترین رفتار ممکن را با من داشتند. آنها دوست داشتند من در این تیم بمانم اما نمی توانستند روی حرف سرمربی تیم حرف بزنند.

* آیا در ایران می مانی؟
- بله. من ۵ سال است در فوتبال ایران حضور دارم و به موفقیت های زیادی با سپاهان و استقلال رسیده ام. می خواهم باز هم در ایران بمانم و به فوتبالم در این کشور ادامه دهم.

* مقصد بعدی ات کجاست؟
- از ۴ تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و در حال بررسی آنها هستم. تنها تا پنجشنبه فرصت دارم تا تیم فصل آینده خود را انتخاب کنم، احتمالا تا فردا تصمیم قطعی ام را خواهم گرفت.