خط قرمز سرمربی استقلالی روی نام چند ستاره ملی پوش بزرگ ؟

امیر قلعه نویی به شدت بعد از تساوی دو بر دو در برابر ازبکستان ناراحت بود و این ناراحتی به همراه او به کنفرانس خبری بعد از بازی رفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بخشی از نشست خبری اش بعد از بازی با ازبکستان گفت: ازبکستانی‌ها در نیمه دوم با قلب‌شان بازی کردند و ما در زمین راه رفتیم. از این بازی درس بزرگی برای جام ملت‌ها گرفتیم که اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند. تیمی برنده است که با قلبش بازی کند.

 

بعد از این بازی این شائبه‌ای شکل گرفت که امیر قلعه نویی برای عدم تکرار چنین اتفاقاتی ممکن است برای اردوی بعدی روی اسم دو سه بازیکن قلم قرمز بکشد. اما این خبر دور از واقعیت است. امیر قلعه نویی با وجود انتقاد از شکل بازی تیم ملی و هم چنین عملکرد ملی پوشان در زمین از آنها حمایت کرد و گفت با همین نفرات به جام ملتهای آسیا خواهد رفت و پای خط خوردن بازیکنی در میان نیست.

سرمربی تیم ملی در بخشی از صحبت هایش گفت: ما تا جام ملت‌های آسیا زمان کمی داریم. باید با همین بازیکنان کار را جلو ببریم ولی از همین بازیکنان هم تشکر می‌کنم. از زمانی که آمده‌ام با کیفیت بازی می کنند و اگر امروز می‌بردیم دهمین برد پیاپی من بود. 

خط قرمز سرمربی استقلالی روی نام چند ستاره ملی پوش بزرگ ؟