یک سوال مهم | مهاجم جنجالی پرسپولیس به النصر میرسد؟

نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیسی‌ها با حرف و حدیث‌های زیادی به این تیم پیوست.

نبیل انتخاب گل محمدی نبود و همین موضوع باعث شد تا در خصوص خرید این بازیکن اختلافاتی بین کادرفنی و مدیریتی پرسپولیس شکل بگیرد. با این حال دست بسته یحیی در این فصل باعث شد تا او به نبیل فرصت بازی کردن بدهد. باهویی در چند بازی که به صورت فیکس برای پرسپولیس به میدان رفت، چیزی از خودش نشان نداد و همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به خرید این بازیکن معترض شوند.

نبیل باهویی در تونل وحشت بازیکنان پرسپولیس

در بازی مقابل سپاهان هم قرار بود که نبیل از ابتدا به میدان برود و شهاب زاهدی نیمکت نشین باشد. با این حال در تمرین قبل از روز بازی با سپاهان باهویی دچار مصدومیت شد و از لیست بازی با سپاهان کنار رفت تا زاهدی دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس برگردد. مصدومیت نبیل از ناحیه کشاله بوده و از همین رو او در چند روز اخیر بیشتر به صورت اختصاصی کار کرده است. باهویی قبل از سفر پرسپولیس به عربستان توانست در تمرین گروهی شرکت کند و به نظر می‌رسد مشکل مصدومیتش برطرف شده است.

نبیل به همراه کاروان پرسپولیس راهی ریاض شد ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن در بازی حساس مقابل النصر که دوشنبه برگزار خواهد شد، نیمکت نشین خواهد بود و جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهد داشت.