استقلالی‌ها نشان دادند از پرسپولیس می‌ترسند

برانکو ایوانکوویچ بهار سال ۱۳۹۴ سرمربی پرسپولیس شد و خیلی زود جنگ کری با استقلال را آغاز کرد تا محبوبیت بیشتری میان هواداران تیمش کسب کند. مرد کروات آذر ماه سال ۹۴ دیگر قواعد این بازی را یاد گرفته بود و با توجه به نتایج خوب پرسپولیس، هرازچند گاهی وارد جنگ رسانه‌ای با استقلال می‌شد.

برانکو روز پنجم آذر ماه آن سال در مصاحبه‌ای که سر و صدای زیادی به راه انداخت با اشاره به بحث‌های مطرح‌شده میان او و استقلال در فضای رسانه‌ای گفت: من در مورد رویای خودم صحبت کردم ولی نمی‌دانم چرا این مسئله برای استقلالی‌ها سنگین بوده است! این‌که آدم رویا داشته باشد خیلی هم خوب است. دلم می‌خواهد هر روز بهتر شویم و همواره در صدر جدول باشیم ولی به نظر می‌رسد رویایی که من برای پرسپولیس دارم استقلالی‌ها را اذیت می‌کند. چنین رفتاری نشان می‌دهد استقلالی‌ها از پرسپولیس می‌ترسند.

سرمربی کروات وقت پرسپولیس در ادامه با اشاره به ماجراهای داوری و اشتباهات سهوی مدعی شد اگر اشتباهاتی که در نیم‌فصل اول لیگ پانزدهم به ضرر پرسپولیس رخ داده برعکس می‌شد و همه چیز به ضرر استقلال به وقوع می‌پیوست، استقلالی‌ها این ماجرا را بر سر فدراسیون آوار می‌کردند!

 استقلالی‌ها نشان دادند از پرسپولیس می‌ترسند