رکورد جالب ترابی و رامین رضاییان در لیگ قهرمانان آسیا

رامین رضاییان و کریستیانو رونالدو هرکدام سه گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساندند همچنین تنها سه بازیکن از روی ضربه آزاد در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی شدند که دو نفر از آنها ایرانی هستند.

به گزارش طرفداری، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از امروز با برگزاری 6 بازی شروع می شود. سپاهان و پرسپولیس ایران امروز و نساجی فردا به مصاف رقبای شان می روند.

پرسپولیس از ساعت 21:30 میهمان النصر در ریاض است و سپاهان هم در همین ساعت در ورزشگاه آزادی از نیروی هوایی عراق پذیرایی می کند.

اندرسون تالیسکای برزیلی در این تورنمنت با وجود غیبت در بازی رفت مقابل پرسپولیس 6 گل به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان است. اما نکته جالب اینجاست که رامین رضاییان مدافع سپاهان و کریستیانو رونالدو مهاجم النصر هر کدام سه گل به ثمر رسانده اند و نام شان در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا پشت سر هم دیده می شود. البته محمدرضا آزادی بازیکن نساجی هم که موفق به زدن سه گل شده نامش در کنار ستاره پرتغالی مشاهده می شود. از دیگر سه گله های لیگ قهرمانان آسیا می توان به بغداد بونجاح اشاره کرد.

همچنین رامین در بازی مقابل آلمالیق ازبکستان از روی ضربه آزاد برای تیمش گلزنی کرد و به همراه مهدی ترابی که او هم مقابل استقلال تاجیسکتان به این مهم رسید در زمره بازیکنانی قرار گرفتند که موفق به باز شدن دروازه حریف از روی ضربه آزاد شده اند. رامین رضاییان، مهدی ترابی و پل ژوزه ام پوکو سه بازیکنی هستند که تا پیش از بازی های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا موفق شدند از روی ضربه آزاد به گل برسند.