تاریخ و ساعت بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان 2023

ساعت بازی پرسپولیس و الدحیل سه‌شنبه، ۱۴ آذر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

​سرخپوشان با کسب یک امتیاز باارزش مقابل النصر کماکان شانس خود برای صعود به مرحله بعد را حفظ کرده‌اند، اما صعود پرسپولیس به مرحله حذفی به اما و اگر کشیده شده است، به صورتی که سرخ‌پوشان با پیروزی مقابل الدحیل ممکن است به مرحله بعد نرسند یا حتی شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که با یک تساوی هم پرسپولیس به مرحله بعد صعود کند.

پرسپولیس با تساوی مقابل النصر ۸ امتیازی شده و در جایگاه دوم گروه E قرار گرفته است. با توجه به اختلاف امتیاز پرسپولیس و النصر، شاگردان یحیی قطعاً نمی‌توانند به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنند.

قوانین صعود تیم‌ها از مرحله گروهی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با سال‌های گذشته فرق کرده و بر اساس قانون جدید، فقط ۳ تیم برتر تیم‌های دوم مرحله گروهی منطقه غرب آسیا جواز صعود به مرحله بعد را پیدا خواهند داشت.

دیدار با الدحیل‌قطر، بازی مرگ و زندگی است

یحیی گل محمدی در مورد اینکه وضعیت عالیشاه و سرلک که مصدوم شدند به کجا رسیده و اینکه بازی با الدحیل در تهران فینال است افزود: شرایط امید و سرلک باید بررسی شود. باید ببینیم وضعیت آنها چطور خواهد بود. الان اطلاع زیادی ندارم و باید معاینه شوند.

تاریخ و ساعت بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل

درباره بازی با الدحیل باید بگویم که بازی مرگ و زندگی است. شاید مهمترین بازی سال باشد. امسال اولین سالی است که شرایط صعود تیم های دوم به این شکل شده و فکر می کنم رقابت نزدیکی بین تیم ها وجود دارد.

ما فقط باید به ۳ امتیاز فکر کنیم. با حضور هواداران که قدرت اصلی تیم ما هستند بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. الدحیل هم تیم خوبی است و با توجه به تغییراتی که در کادر فنی داشتند نشان دادند نتایج رو به رشدی گرفتند و تیم خوبی هستند.

احتمال لغو بازی پرسپولیس الدحیل قطر

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

آلودگی هوای تهران از صبح دیروز این شائبه را ایجاد کرده که در صورت تداوم یا افزایش این آلودگی احتمال ضعیفی برای لغو بازی وجود دارد.

یک کارشناس برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال اظهار کرد: در دستورالعمل برگزاری مسابقات هیچ شاخصی برای آلودگی که منجر به لغو بازی شود ذکر نشده اما تصمیم‌گیری در این موارد را جزو شرایط فورس ماژور تلقی کرده است.

در این حالت در صورتی که وزارت بهداشت کشورمان به این جمع‌بندی برسد که وضعیت در حالت فورس ماژور قرار داشته و به هیچ عنوان شرایط برگزاری مسابقه در آن روز وجود ندارد، باید این موضوع را به ناظر بازی اعلام کند و او نیز باید آن را با AFC در میان بگذارد.

بازی پرسپولیس الدحیل قطر لغو شد ؟

در این باره مازیار غلامی رئیس اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه، شرایط برای انباشت ذرات آلاینده هوا و افزایش غبار مهیا است.

وی گفت: روند کاهش کیفیت هوای استان و افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد به ویژه از امشب تا صبح چهارشنبه مورد انتظار است.

در حال حاضر به جز مدارس ابتدایی استان تهران، مدارس سایر مقاطع تحصیلی باز بوده و ادارات نیز فعال هستند. اگر همین روند ادامه یابد، قطعا بازی پرسپولیس و الدحیل در زمان مقرر برگزار می‌شود.

بازی پرسپولیس الدحیل لغو شد ؟!