بازی با آتش سردار آزمون در ایتالیا

رم دیشب در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های سری‌آ مقابل تیم غول‌کش ساسولو قرار گرفت و در حالی‌که کار این تیم تا اواسط نیمه دوم گره خورده بود نهایتاً توانست به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کند. ساسولو در نیمه اول نمایش بهتری از خود ارائه داد و موفق شد با یک گل از حریف خود جلو بیفتد؛ این موضوع باعث شد که ژوزه مورینیو در نیمه دوم دست به دامن بازیکن‌های تعویضی خود شود و راسموس کریستینسن و سردار آزمون را به زمین بفرستد.

همین تعویض‌های سرمربی پرتغالی و البته اخراج بازیکن ساسولو در نیمه دوم باعث شد ورق به سود رم برگردد و این تیم با نتیجه ۲-۱ به پیروزی دست پیدا کند تا با این سه امتیاز ارزشمند در رتبه چهارم جدول سری آ قرار بگیرد.

کریستنسن که به عنوان تعویض طلایی ژوز مورینیو در این بازی استثنایی عمل کرد و علاوه بر گرفتن یک پنالتی موفق شد گل پیروزی بخش رم را هم به ثمر برساند. با این حال سردار آزمون نیز با وجود عدم گلزنی موثر واقع شد و به روند خوب خود طی هفته‌های اخیر ادامه داد.
در همین راستا ایل‌رومانیستا رسانه نزدیک به باشگاه رم نمرات بازیکنان این تیم در دیدار شب گذشته مقابل ساسولو را منتشر کرده است. نکته جالب اینکه فقط پائولو دیبالا (۷.۵) و کریستنسن (۷) نمره بهتری نسبت به سردار آزمون (۶.۵) گرفتند. او به همراه کریستنسن با ورودشان به زمین ورق را برای رم برگرداندند و خاطره تلخی را برای هواداران ساسولو که برای تماشای بازی به ماپی استادیوم آمده بودند، رقم زدند.

همچنین این رسانه در توضیح عملکرد ستاره ایرانی در بازی شب گذشته نوشت: "سردار آزمون به خوبی خود را در بین خطوط قرار می‌دهد و در نیمه زمین حریف ویران‌کننده عمل می‌کند. او ابتدا شرایط را برای نزدیک شدن روملو لوکاکو به دروازه حریف فراهم می‌کند و در ادامه خودش هم این کار را انجام می‌دهد. او گل نزد، اما در زمین پویایی و انرژی فوق‌العاده‌ای داشت. "

(تصویر) انتشار ۲ عکس جالب از سردار آزمون در ایتالیا

(تصویر) انتشار ۲ عکس جالب از سردار آزمون در ایتالیا